AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Skrevet 9. november 2024 Jeg har aldri opplevd maken sykdom som nå. Det begynte på søndag forigje uke, og blir værre og værre for hver dag. Nå på syvende dagen er jeg enda dårligere enn i gå hvis dere skjønner. Det er forverring hver dag. Men det er så rart, for jeg har frysninger og ikke feber. Men det kjennes ut som feber og febersmerter i hele kroppen. Ellers har jeg sinnsykt vondt i halsen, og vondt i hele kroppen, jeg føler meg så syk at det føler på ekte ut at jeg skal stryke med. Jeg hoster, og har litt vondt i lungene. Sykdomsfølelse den er så sterk og jeg blir som sagt værre og værre for hver bidige dag. Ikke noe tegn på bedring, jeg er helt sengeliggende. Hva tenker dere, burde jeg kontakte legevakt eller holde ut til fastlegen åpner? Dette er som sagt den syvende dagen og jeg er så sinnsykt dårlig... Anonymkode: 004e9...656
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har aldri opplevd maken sykdom som nå. Det begynte på søndag forigje uke, og blir værre og værre for hver dag. Nå på syvende dagen er jeg enda dårligere enn i gå hvis dere skjønner. Det er forverring hver dag. Men det er så rart, for jeg har frysninger og ikke feber. Men det kjennes ut som feber og febersmerter i hele kroppen. Ellers har jeg sinnsykt vondt i halsen, og vondt i hele kroppen, jeg føler meg så syk at det føler på ekte ut at jeg skal stryke med. Jeg hoster, og har litt vondt i lungene. Sykdomsfølelse den er så sterk og jeg blir som sagt værre og værre for hver bidige dag. Ikke noe tegn på bedring, jeg er helt sengeliggende. Hva tenker dere, burde jeg kontakte legevakt eller holde ut til fastlegen åpner? Dette er som sagt den syvende dagen og jeg er så sinnsykt dårlig... Anonymkode: 004e9...656 Det er ikke farlig å ringe legevakten og høre om du kan komme inn -sjekke crp om ikke annet. De er jo der for folk som er syke, så vurderer de deg på tlf og ber deg komme inn om de mener du burde. Anonymkode: f95db...283 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Skrevet 9. november 2024 Du bør ringe legevakten 116117 for å få målt crp og bli lyttet på. Kan være lungebetennelse. Anonymkode: df270...2cd 1
Forumkonto Skrevet 9. november 2024 #4 Skrevet 9. november 2024 Ja det kan ha utviket seg til lungebetennelse. Da kan du bli skikkelig dårlig
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Skrevet 9. november 2024 Dra til lege. Jeg hadde det sånn i sommer. Hangla av og på i tre uker. Hadde innimellom litt lav feber. Viste seg å være mykoplasma som hadde utviklet seg til lungebetennelse. Gikk på antibiotika i flere uker før jeg ble bedre. går masse mykoplasma nå Anonymkode: 56c4e...17f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå