Gå til innhold

Det gjør vondt når han fingrer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Treffer en kar nå som er litt for ivrig på fingringen, det gjør rett og slett vondt og føles som fingrene er nåler. I tillegg presser han på blæra slik at jeg føler jeg skal tisse på meg. Får ikke akkurat lyst til å ligge med han igjen...

Noen med lignende erfaringer?

Anonymkode: 57906...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Treffer en kar nå som er litt for ivrig på fingringen, det gjør rett og slett vondt og føles som fingrene er nåler. I tillegg presser han på blæra slik at jeg føler jeg skal tisse på meg. Får ikke akkurat lyst til å ligge med han igjen...

Vis han hvordan?

Anonymkode: 0fa5f...ab1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke peiling på fingring før jeg ble vist hvordan det skulle gjøres. 

Det er jo ofte veldig individuelt, og hvis du ikke forklarer fyren hvordan du liker det så kan det jo umulig bli bra.

Eller så må du ligge med nok menn til du finner en som på magisk vis gjør det akkurat slik du vil ha det. 

Anonymkode: 3c5ab...1b7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du si til ham: Jeg føler ikke at dette er godt. Jeg er sikkert veldig ømfindtlig. Kan du gjøre det veldig forsiktig, rolig, og  hvert fall bare en finger. Og så virker det som det er nåler, nesten? Kanskje fordi du gjør det hardt, eller kommer litt borti med neglene. Det er utrolig ømfintlig der nede.

Anonymkode: a3c58...d3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør han det? Er han inni, holder han på med klitoris? Bruker dere glidekrem? 

Anonymkode: e769c...fcf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må du si til ham: Jeg føler ikke at dette er godt. Jeg er sikkert veldig ømfindtlig. Kan du gjøre det veldig forsiktig, rolig, og  hvert fall bare en finger. Og så virker det som det er nåler, nesten? Kanskje fordi du gjør det hardt, eller kommer litt borti med neglene. Det er utrolig ømfintlig der nede.

Anonymkode: a3c58...d3d

Og bruk olje ! Som er beregnet for akkurat dette. Det hjelper noe ekstremt mye, slik at "friksjonen" ikke blir mer en den må være.

Anonymkode: 6ad78...288

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommunikasjoooooon 

Anonymkode: a3f9f...1f0

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan gjør han det? Er han inni, holder han på med klitoris? Bruker dere glidekrem? 

Anonymkode: e769c...fcf

Han er inni og er ganske intens. Er ikke på klitoris og bruker ikke glidekrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier du at dette er faktisk bare vondt, kan du være mye mer forsiktig? Og kan du klippe neglene dine for jeg føler at du skraper meg opp innvendig. Hvis du ikke sier noe så vet han jo ikke.

Anonymkode: 4c971...7a9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er inni og er ganske intens. Er ikke på klitoris og bruker ikke glidekrem.

Er jo ikke godt med fingring kun i skjeden? Er jo på klitoris det først og fremst er godt. Men er du våt nok? Ellers bruk glidemiddel. Er du tent på denne mannen, vil ha sex med han? Livet er alt for kort med dårlig sex med kjæresten (!)

Anonymkode: 9a464...107

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! 
Si stopp , dette gjorde vondt! 
Ikke sikkert han har lært å klippe negler heller. Forklar hva du liker og ikke. 
Vi er alle forskjellige . 
Skjønner ikke hvorfor han må herje på inni der 🥴

Anonymkode: a431d...b52

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen kan være veldig tørr på hendene av og til, og da er det bare vondt. Kanskje det er tilfellet? Bruk glidemiddel, og kanskje få han til å ha på håndkrem en stund før.

Anonymkode: 59c9a...15b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er jo ikke godt med fingring kun i skjeden? Er jo på klitoris det først og fremst er godt. Men er du våt nok? Ellers bruk glidemiddel. Er du tent på denne mannen, vil ha sex med han? Livet er alt for kort med dårlig sex med kjæresten (!)

Anonymkode: 9a464...107

Dette...for det har så mye å si..om du ikke er klar og kåt vil kroppen bare stramme seg...og da eventuelt om du ikke er klar og tør er det iallefall ikke godt. 

Du må si i fra...han tror nok han er kjempe flink siden du ikke sier noe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert et nek som har sett for mange slik får du dama til å squirte (tisse) på seg videoer. Du må si at han gjør alt feil.

Anonymkode: 16651...3c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må no si ifra. Det hender mannen mi. Blir for ivrig han å. Men da tar jeg tak i hånda han og viser han hva jeg ønsker at han skal gjøre. Noen ganger så ønsker jeg jo det litt røffere og noen ganger så han jeg lyst at han nesten masserer meg kjempe rolig nedi der. Så han må bare lese stemningen jeg er i. Ellers så viser jeg han det. 

Anonymkode: 32833...082

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeeez ... fortell han hvordan du liker det, og vis han i praksis. Ta tak i hånda hans og vis, helt konkret, hvordan det føles best. Det er ingen som er flink på noe uten opplæring. Det er ingen som naturlig bare er en gud til å fingre.
Men med instruksjoner og å bli vist, kan han bli god han også.

Så kan han fortelle og vise hvordan du skal ta på han.

Ser ingen nedsider med dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må jo snakke sammen om hva som funker og ikke runker!

Anonymkode: 2bc70...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringer? Ja, du må si det til han. Han kan ikke lese tankene dine og tror vel at du liker det siden du ikke sier noe? 

Anonymkode: 62914...b2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sikkert et nek som har sett for mange slik får du dama til å squirte (tisse) på seg videoer. Du må si at han gjør alt feil.

Anonymkode: 16651...3c6

TS her: Jeg squirtet ganske greit i begynnelsen også tenkte jeg at nå kunne han slappe av, men det gjorde han ikke. Spørs om det blir en runde til, dette var rett og slett vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...