Gå til innhold

Noen som må på do av snus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjøre nr. 2? 

Anonymkode: 1d1c0...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg snuser ca en pakke i døgnet, jeg går ikke på do 24/7. Jeg går på do nr 2 en gang (om morningen) og det er det, så nei det har ingen innvirkning.

Anonymkode: e2917...2c9

Skrevet

Jeg fikk prøve snus en gang utennå ha brukt det før, holdt på å gjøre i buksa og måtte løpe til do. Nikotin har den effekten

Anonymkode: a40a2...204

Skrevet

Har ei venninne med IBS som forteller at hun tar seg en snus for å få til å drite.

Anonymkode: 55744...5cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har ei venninne med IBS som forteller at hun tar seg en snus for å få til å drite.

Anonymkode: 55744...5cb

Det var morsomt fortalt 🤣🤣🤣

Skrevet

Ja spesielt i kombinasjon med kaffe. Blir nesten som en slags bæsjeknapp. 

Anonymkode: a9cdf...ba6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja spesielt i kombinasjon med kaffe. Blir nesten som en slags bæsjeknapp. 

Anonymkode: a9cdf...ba6

😂

Skrevet

En eks jeg var sammen med en gang i tiden, sa han pleide å ta seg en røyk for å gå på do og drite før han gikk på jobb om morgenen. Da kom det som bestilt, bare å gå inn på toalettet rett etter røyken og gjøre det man skulle.

Nå er det såpass mange år siden jeg har røyket (har aldri snust) at jeg husker ikke om det hadde den effekten på meg. Men jeg husker i alle fall at denne eksen sa det hadde den effekten, og at han kunne "bestille" et dobesøk med en sigarett. 

Antar dette gjelder bare hvis man faktisk egentlig er klar for å gå på do og gjøre nr to. Er det ingenting i tarmen der, så er det jo heller ikke noe som skal ut når man tar en røyk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...