Gå til innhold

Få eksen tilbake

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det håp å få eksen tilbake og hvordan skal jeg gjøre det egentlig? Vi hadde det veldig fint sammen men så valgte hun eksen sin som ikke er en bra person for hun. Når hun er sammen med han så fester hun en del og har ikke kontroll over livet sitt, når hun var sammen med meg så sa hun at hun ble mer roligere og noen sykdommene hennes ble stabilisert. Hun har fått mye traumer fra forhold da de personene ikke har vært snille med henne, jeg vet at med meg så har en del av problemene blitt borte og hun blitt en bedre person. Jeg vil ha henne tilbake uansett hva da vi møttes fra første stund så var vi twin flame rett å slett. Jeg vet at hun har det ikke bra nå da hun utdyper det på sosial media med å legger ut ting som sier så. Hun svarer meg ikke på meldinger eller når jeg ringer henne,skal jeg la henne være i fred sånn at hvis hun vil så tar hun kontakt og derfor må jeg vente eller skal jeg gå videre?

Anonymkode: 265c3...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Svarer hun deg ikke så skal du selvsagt la henne være ifred, gå videre.

Anonymkode: 64e44...8aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Svarer hun deg ikke så skal du selvsagt la henne være ifred, gå videre.

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor hun gjorde det? Hun sa at hun elsket meg og ville feire jul og nyttårsaften sammen pluss at hun sa at hun ville ha en ring på fingeren. Vil hun heller ha en eks som gir hun et ustabilt liv liksom? Det var ingen feil i mellom oss men skal la henne være i fred så får hun sine valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har gått videre, du burde gjøre det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun har gått videre, du burde gjøre det samme.

Nei jeg trur ikke det men jeg tror problemet er at hun tørr ikke å ta kontakt og hun er redd for å bli såret fordi de andre forholdene har hun blitt såret ganske mye i og det har hun utdypt da vi var sammen også sa hun at hun er redd fordi at hun ikke klarer å slutte å feste så mye å da begynte hun å gråte. Da sa jeg at jeg vil aldri gå fra deg uansett hva her i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg trur ikke det men jeg tror problemet er at hun tørr ikke å ta kontakt og hun er redd for å bli såret fordi de andre forholdene har hun blitt såret ganske mye i og det har hun utdypt da vi var sammen også sa hun at hun er redd fordi at hun ikke klarer å slutte å feste så mye å da begynte hun å gråte. Da sa jeg at jeg vil aldri gå fra deg uansett hva her i livet. 

Hun svarer deg ikke engang, ta et hint gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun svarer deg ikke engang, ta et hint gutt.

Det er ikke et hint engang at hun ikke svarer, det er et klart signal på at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå videre. Lukk den døra.

Aldri prøv å få tilbake en eks. Aldri.

Anonymkode: 444dd...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stopp, dette er ikke en farbar vei. Du kan ikke hjelpe henne nå, slipp henne fri. 

Anonymkode: da8bb...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du sa jo at hun har blitt sammen med eksen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 15.42):

Er det håp å få eksen tilbake og hvordan skal jeg gjøre det egentlig? Vi hadde det veldig fint sammen men så valgte hun eksen sin som ikke er en bra person for hun. Når hun er sammen med han så fester hun en del og har ikke kontroll over livet sitt, når hun var sammen med meg så sa hun at hun ble mer roligere og noen sykdommene hennes ble stabilisert. Hun har fått mye traumer fra forhold da de personene ikke har vært snille med henne, jeg vet at med meg så har en del av problemene blitt borte og hun blitt en bedre person. Jeg vil ha henne tilbake uansett hva da vi møttes fra første stund så var vi twin flame rett å slett. Jeg vet at hun har det ikke bra nå da hun utdyper det på sosial media med å legger ut ting som sier så. Hun svarer meg ikke på meldinger eller når jeg ringer henne,skal jeg la henne være i fred sånn at hvis hun vil så tar hun kontakt og derfor må jeg vente eller skal jeg gå videre?

Du må fokusere og jobbe med deg selv og bli den beste utgaven av deg selv, hun ble lei den gamle og forlot den for en eks. Bli bedre enn eksen. Ser hun positive forandringer hos deg så kan dette være med på å vinne henne tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er psykisk ustabil og hektet på en eks som var skadelig for henne, trolig traumebånd.

Du kan ikke redde henne!

Du kan ikke endre henne!

Du kan ikke gjøre henne friskt!

Vær glad for at du nå har sluppet unna, for med henne vil det bli årevis med drama fremover, såsant hun ikke går i behandling og finner ut hvorfor hun velger det som er skadelig for henne. Men dette vil ta år!

Om du er "dum" nok til å havne til sengs igjen med eksen, bruk for all del kondom! For å få barn med en så ustabil kvinne som hun er, det vil være en form for omsorgssvikt mot ditt fremtidige barn! Problemene hun har må løses før hun får barn!!!

Glem eksen! Gå videre, finn deg en stabil og god dame som virkelig ser deg og din verdi og vil være sammen med deg og ønsker ditt beste og at dere begge to skal ha det godt sammen i et likeverdig forhold!

Anonymkode: 69e53...e4e

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ikke kjærlighet, det er ikke en twinflame eller din store kjærlighet. Dette er ett hekt du har. 

Dette blir aldri ett bra forhold for dere og du må respektere at det er slutt. 

Det er direkte creepy at du sitter å dikter opp «sannheter» om at hun ikke tør å ta kontakt med deg på grunn av ditt og datt. At du skal redde henne med ett forhold med deg. 

Det er hakket før du ramler over i stalker tendenser. 

Anonymkode: 76c50...e1f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...