Gå til innhold

Se på

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre som liker og se på kona når hun har sex med andre menn? 
dette er noe som tenner både meg og kona mi, etter at hun har blitt (brukt) av andre menn må jeg (straffepule) henne og vi begge tenner enormt på at hun er brukt 

Anonymkode: a2cc9...29c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

dette er noe som tenner både meg og kona mi, etter at hun har blitt (brukt) av andre menn må jeg (straffepule) henne og vi begge tenner enormt på at hun er brukt 

Jeg kunne ikke gjort det med ei jeg var med, men kunne vert mannen som knulla henne men ikke straffe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av de tingene jeg ikke kommer til å ta opp med kona. 
Det må hun ta opp selv. 

Men gud bedre for en opplevelse det må være.

Anonymkode: 54c5b...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Klart hun tenner på det, hun får sex med andre menn mens du sitter og ser på som en myk mann som trenger hjelp til å tilfredsstille henne og hun brukser situasjonen for alt den er verdt. Men det er jo bra at hun gjr, er jo enig med henne. Tanken på å se en annen mann ta min kone er ikke veldig lystig men det kommer an på om det var noe hun vill oppleve, jeg vil gi henne masse og det måtte vurderes. Men ikke stor sjanse for det, er nok en mann som er sjef og ikke tilskuer, ville vært med i så fall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. Er en ganske vanlig fantasi blant menn som ikke tilfredsstiller kona nok.

Anonymkode: cba76...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sån submissiv greie er ikke helt meg, men kan alltids synes det er kult å se partner være med noen andre i en trekant/firkant, selv om jeg er helt trygg på at jeg er fullt ut i stand til å tilfredsstille henne på egen hånd.

Anonymkode: bf584...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe «cuck» opplegg?

Ikke min kopp med te.

Anonymkode: 3e55a...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte såfall gått begge veier. 

Anonymkode: 9ac61...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...