AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Skrevet 9. november 2024 Typen har bursdag til uka. Vi har vært kjærester i litt over 1 mnd bare, så litt usikker på hva jeg skal finne på på bursdagen hans. Vi har bare dagtid sammen, dvs kl 12-18, fordi jeg har barn og har kun barnevakt i det tidsrommet. Har noen tips?♡ Evt kan jeg kanskje få ordna barnevakt over natta, så tar egt imot alle gode ideer, vil gjøre dagen hans minnerik (han har ikke opplevd at noen har gjort noe ut av dagen hans før..) Anonymkode: d4cae...32e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Skrevet 9. november 2024 Det bør du vel spørre han om. Anonymkode: 651f4...c17
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det bør du vel spørre han om. Anonymkode: 651f4...c17 Glemte å skrive at det skal være en overraskelse til han han vet at jeg skal finne på noe, men han vet ikke hva, det skulle jeg overraskelse han med. Har folk sluttet med det? Lur Venn skrev (8 minutter siden): Blowjob Er det mulig🙄 Anonymkode: d4cae...32e
Lur Venn Skrevet 9. november 2024 #5 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Glemte å skrive at det skal være en overraskelse til han han vet at jeg skal finne på noe, men han vet ikke hva, det skulle jeg overraskelse han med. Har folk sluttet med det? Er det mulig🙄 Anonymkode: d4cae...32e Ja det klarer du hvis du vil
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #6 Skrevet 9. november 2024 Det kommer jo an på hva han liker.. F.eks: Brunch en bra plass, og ettermiddagskino? Flytende sauna? Tur i skogen/på fjellet med stormkjøkken og noe godt å spise? Timesvis i senga, med småmat, Netflix&chill? Treretters, laget og servert av deg hjemme? Anonymkode: 5a7f6...19f 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #8 Skrevet 9. november 2024 Hva enn du gjør - ikke ta helt av, selv om det er lett når en er nyforelska og vil imponere. Du setter standarden som du må fortsette å fylle, og helst toppe, hvert år framover om det blir dere to. Anonymkode: 760f4...156 1
Tått Skrevet 9. november 2024 #9 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Typen har bursdag til uka. Vi har vært kjærester i litt over 1 mnd bare, så litt usikker på hva jeg skal finne på på bursdagen hans. Vi har bare dagtid sammen, dvs kl 12-18, fordi jeg har barn og har kun barnevakt i det tidsrommet. Har noen tips?♡ Evt kan jeg kanskje få ordna barnevakt over natta, så tar egt imot alle gode ideer, vil gjøre dagen hans minnerik (han har ikke opplevd at noen har gjort noe ut av dagen hans før..) Anonymkode: d4cae...32e Server hjemmelagd middag ikledd stilig topp og forkle..ingenting annet.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #10 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det kommer jo an på hva han liker.. F.eks: Brunch en bra plass, og ettermiddagskino? Flytende sauna? Tur i skogen/på fjellet med stormkjøkken og noe godt å spise? Timesvis i senga, med småmat, Netflix&chill? Treretters, laget og servert av deg hjemme? Anonymkode: 5a7f6...19f Signerer denne. Det kommer jo helt an på personligheten hans og hva han liker. Det kommer også an på budsjettet ditt. Selv hadde jeg elsket en tur på museum og så ut og spise sushi. Men kanskje drømmedagen til din nye type er deg i sexy undertøy og en god actionfilm? Anonymkode: e40f9...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå