AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:31 #1 Del Skrevet lørdag kl 13:31 Selv kaller jeg det et plagg på linje med en leggings eller en tights. Men har hørt noen kalle det undertøy? Anonymkode: 96756...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 13:59 #2 Del Skrevet lørdag kl 13:59 Undertøy er vel strengt tatt også klesplagg. Men i hvilke sammenhenger har dette noen betydning, annet enn som teoretisk kverulering? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet lørdag kl 14:04 #3 Del Skrevet lørdag kl 14:04 Med shorts er det vel et plagg. Under bukse er strømpebukse undertøy. Det samme gjelder for tights/superundertøy/stillongs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:13 #4 Del Skrevet lørdag kl 14:13 Jeg tenker som Daria; undertøy er et slags klesplagg. Klesplagg eller plagg er samlebetegnelse for stoffbiter som er sydd sammen og vi har på oss for å holde varmen/dekke seg til/pynte seg/whatever, og så har du yttertøy, undertøy eller innertøy, og så videre. Anonymkode: 485e7...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:49 #5 Del Skrevet lørdag kl 14:49 Hadde du gått rundt i strømpebukser uten kjole, bukse eller skjørt? Anonymkode: 0f6ad...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:55 #6 Del Skrevet lørdag kl 14:55 Undertøy er jo en kategori av klesplagg. Som yttertøy. En kåpe er yttertøy , men også et plagg. Kaller strømpebukse både undertøy og plagg. Anonymkode: f0958...df9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet lørdag kl 14:55 #7 Del Skrevet lørdag kl 14:55 Det må vel være en type undertøy, tøy vi har UNDER noe annet, og aldri alene? Du går jo alltid med noe over strømpebuksene, og går aldri i bare strømpebukse og bluse f.eks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:06 #8 Del Skrevet lørdag kl 21:06 På nettsidene til klesbutikker ligger de stort sett under undertøy Anonymkode: 0e754...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:52 #9 Del Skrevet lørdag kl 22:52 Det er undertøy Anonymkode: 10b9c...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:42 #10 Del Skrevet søndag kl 08:42 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde du gått rundt i strømpebukser uten kjole, bukse eller skjørt? Anonymkode: 0f6ad...f1e Hvorfor går ikke det an? Gjør jeg mye! Anonymkode: 228bb...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:36 #11 Del Skrevet søndag kl 14:36 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor går ikke det an? Gjør jeg mye! Anonymkode: 228bb...d44 Hvem bestemmer hva som går an? Om noen går rundt kliss nakne innendørs, eller i strømpebukse, så spiller det da ingen rolle, for noen? (Så lenge de ikke åpner døra kliss nakne da). Hva er forskjellen på å gå rundt i strømpebukse inne og de som går rundt i stillongs? Ullstrømpebukser og stillongs har bare en forskjell, den ene kommer med fot, den andre uten fot. Strømpebukser er verken klær eller undertøy, noe midt i mellom. Anonymkode: 90486...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:51 #12 Del Skrevet søndag kl 14:51 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvem bestemmer hva som går an? Om noen går rundt kliss nakne innendørs, eller i strømpebukse, så spiller det da ingen rolle, for noen? (Så lenge de ikke åpner døra kliss nakne da). Hva er forskjellen på å gå rundt i strømpebukse inne og de som går rundt i stillongs? Ullstrømpebukser og stillongs har bare en forskjell, den ene kommer med fot, den andre uten fot. Strømpebukser er verken klær eller undertøy, noe midt i mellom. Anonymkode: 90486...c25 Spørs litt om en er alene eller ikke. Skal jeg daffe rundt hjemme med resten av familien kan jeg godt finne på å gjøre det i bare strømpebukse nedentil, men da med en som er 60den eller tykkere. Anonymkode: 96756...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet søndag kl 15:23 #13 Del Skrevet søndag kl 15:23 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor går ikke det an? Gjør jeg mye! Anonymkode: 228bb...d44 Ute blant folk? Det er jo rimelig spesielt da. AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 14.31): Selv kaller jeg det et plagg på linje med en leggings eller en tights. Men har hørt noen kalle det undertøy? Anonymkode: 96756...d74 Jeg kan bruke leggings og tights uten noe over, men aldri en strømpebukse uten kjole eller skjørt over (=undertøy) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:41 #14 Del Skrevet søndag kl 15:41 Mezzosoprena skrev (17 minutter siden): Ute blant folk? Det er jo rimelig spesielt da. Jeg kan bruke leggings og tights uten noe over, men aldri en strømpebukse uten kjole eller skjørt over (=undertøy) En strømpebukse på 60den eller mer er jo nesten lik som en tynn tights? Anonymkode: 96756...d74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet søndag kl 15:42 #15 Del Skrevet søndag kl 15:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En strømpebukse på 60den eller mer er jo nesten lik som en tynn tights? Anonymkode: 96756...d74 Jeg synes fortsatt at det er rimelig spesielt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:56 #16 Del Skrevet søndag kl 15:56 Både strømpebukser, tights, leggings og stillongs er undertøy! Lange underbukser kalte vi det i gamle dager. Anonymkode: f0eec...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:43 #17 Del Skrevet søndag kl 18:43 Mezzosoprena skrev (3 timer siden): Ute blant folk? Det er jo rimelig spesielt da. Jeg kan bruke leggings og tights uten noe over, men aldri en strømpebukse uten kjole eller skjørt over (=undertøy) Hvor mange er det ikke som valser rundt i tettsittende og særdeles stram treningstights utendørs med bare en t shorte på overkroppen, tidligere da det var varmere og nå gjerne med en kort jakke til? For mine øyne kan dette like gjerne være/ha vært en strømpebukse. Noen vandrer og rundt med strømpebukser og en shorts som er så liten at selv trusene dekker mer. Hver sin smak heldigvis. Men her finnes alle varianter over temaet, selv i Oslo sentrum. Anonymkode: 90486...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:46 #18 Del Skrevet søndag kl 18:46 Mezzosoprena skrev (3 timer siden): Ute blant folk? Det er jo rimelig spesielt da. Og hvor i helvete leste du ”ute blant folk”?? Det har jeg faktisk ikke sagt! Anonymkode: 228bb...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet søndag kl 19:38 #19 Del Skrevet søndag kl 19:38 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Og hvor i helvete leste du ”ute blant folk”?? Det har jeg faktisk ikke sagt! Anonymkode: 228bb...d44 Hvordan tenkte du at det skulle tolkes da? Jeg bryr meg da filla om hva folk har på seg hjemme, der kan de like gjerne være nakne for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:30 #20 Del Skrevet søndag kl 21:30 Mezzosoprena skrev (1 time siden): Hvordan tenkte du at det skulle tolkes da? Jeg bryr meg da filla om hva folk har på seg hjemme, der kan de like gjerne være nakne for min del... Og hvorfor dro du det ut da?! Anonymkode: 228bb...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå