Maleficenta Skrevet 11. november 2024 #21 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke tidlig. Biologisk er det helt perfekt. Du bare tror det er tidlig fordi det er så mange som får barn sent nå Anonymkode: 194fd...145 Det spiller ingen rolle. Det er tidlig uansett og ikke vanlig. Er greit å ha ferdig utvikla hjerne først. Men det er en annen diskusjon. Faktum er at 20 er ansett som tidlig fordi man ikke er gammel nok til å være ferdig med utdannelse å ha fått en stabil jobb når man er 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #22 Del Skrevet 11. november 2024 Det er ikke rart. De gjør en jobb, ser ut som de kunne vært mødre og det kunne de jo også vært. Vi får vel sjeldent vært med på graviditeten og fødselen i disse filmene du snakker om, men ser at de spiller mødre til barn i ulik alder. Mange får barn sent med og uten surrogati (som jeg ser andre tok opp tidligere i tråden) eller det kan være adopsjon for alt vi vet. Anonymkode: a0663...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #23 Del Skrevet 11. november 2024 Synes ikke det er noe rart, jeg er 58 år og min mann er 60 år. Vi har en tenåring. Anonymkode: afa6b...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #24 Del Skrevet 11. november 2024 Det er nå ikke så mye rarere enn når menn spiller familiefar med kone som de kunne vært faren til. Jeg så nettopp The Son, med Hugh Jackman (56 år gammel) og der kona spilles av Vanessa Kirby (36 år). Det ser minst like merkelig ut. Anonymkode: 9580e...ab1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 13. november 2024 #25 Del Skrevet 13. november 2024 Margit777 skrev (På 9.11.2024 den 14.25): Og Nicole Kidman, ser merkelig ut. Alle vet hvor gammel hun er, men ja hun holder seg veldig bra. Hun var mor til tvillinger i en serie, 6-7 år gamle ca. Og så i en senere serie er hun mor til noen som nærmer seg 30. Hun har jo operert seg. Synes det er litt trist at det er sånn. Skuespillere som ser helt hovne og glætte ut i fjeset og ser så opererte ut..Blir så distrahert av det. Blir litt som når en dårlig skuespiller ødelegger en film fordi man blir så distrahert av hvor dårlig det er. Når noen ser veldig operert ut så tenker jeg bare på det, ikke på skuespillet. 🫣 Hun var fantastisk i flere filmer når hun var yngre da. Moulin Rouge feks.. 😍 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 13. november 2024 #26 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 7.33): Det er ikke tidlig. Biologisk er det helt perfekt. Du bare tror det er tidlig fordi det er så mange som får barn sent nå Anonymkode: 194fd...145 20 år er tidlig å få barn - både før og nå. I gamle dager kom folk i puberteten mye seinere (bl.a. pga. dårligere ernæring), så de fleste var minst 17-18 før de fikk barn. Det var ikke vanlig å få barn som 13-åring før i tida, hvis det er det du trodde. Fra naturens side er det også helt vanlig å få barn som 40-åring. Før prevensjonens tid fikk kvinner barn gjennom hele sin fruktbare tid, det var like vanlig å være 40 som å være 20. Til spørsmålet så irriterer jeg meg sjelden over sånt. Det er jo skuespill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #27 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 1.26): Holder seg bra? Hun har jo ødelagt ansiktet med så mye plastisk kirurgi og innsprøytinger at hun ser 15–20 år eldre enn hun egentlig er. Anonymkode: 21ff4...f6f Takk. Hun kunne fint vært like gammel som også ihjelopererte Cher. Fomk ser ekstremt gamle ut når de begynner å kødde til utseendet. Anonymkode: 358f1...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #28 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg var en ung forelder, men på foreldremøter på barne og ungdomsskolen var det flere foreldre i 50-60 årene, så reagerer ikke så mye på det. Bor i et område med høy inntekt og gode jobber. Anonymkode: bf01b...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #29 Del Skrevet 17. november 2024 Ser Jennifer Garner med en liten baby nå. Dama er over 50 år... Anonymkode: 31269...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #30 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg er 48. Har 3 barn på henholdsvis 30, 23 og 12... Alle helt hundre prosent hjemmelaget. Anonymkode: 15bd9...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå