AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Del Skrevet 9. november 2024 Skal gjennomføre en slik i forbindelse med et andregangsintervju og har tatt noen prøverester. Jeg synes en del av påstandene er vanskelig å skråsikkert ta stilling til. Noen tips på å gjøre det bra? Anonymkode: 14fbf...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Del Skrevet 9. november 2024 Nei. Jeg synes slike tester er helt håpløse. Jeg tok en slik test i fjor til en stilling på universitetet. Endte opp med å ta bilder av to oppgavene, men alle var like håpløse. Man kunne ikke velge den midterste, nøytrale posisjonen, så jeg måtte feks velge om jeg var glad eller om jeg trivdes i gruppe. Og jo gladere jeg da evt valgte meg, betydde det da at jeg da ble mindre glad i grupper? Og dersom man egentlig er veldig karriereorientert, bør man da velge at man blir forvirret av egne tanker -eller bør man lyve om karrieretankene sine? Jeg evner ikke å forstå at noen har kommet på at slike tester er en god idé. Jeg fikk jobben da. Anonymkode: 75f44...580 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Jeg synes slike tester er helt håpløse. Jeg tok en slik test i fjor til en stilling på universitetet. Endte opp med å ta bilder av to oppgavene, men alle var like håpløse. Man kunne ikke velge den midterste, nøytrale posisjonen, så jeg måtte feks velge om jeg var glad eller om jeg trivdes i gruppe. Og jo gladere jeg da evt valgte meg, betydde det da at jeg da ble mindre glad i grupper? Og dersom man egentlig er veldig karriereorientert, bør man da velge at man blir forvirret av egne tanker -eller bør man lyve om karrieretankene sine? Jeg evner ikke å forstå at noen har kommet på at slike tester er en god idé. Jeg fikk jobben da. Anonymkode: 75f44...580 Wow. Det var spesielt 😬 Anonymkode: 5b177...4fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Del Skrevet 9. november 2024 Det du viser der er vel ikke test av verbal resonnering? Jeg tenker på slike tester der man får presentert en tekst/et avsnitt med mye informasjon, for deretter å måtte ta stilling til om en påstand er sann, usann eller om det ikke finnes informasjon til å ta stilling til påstanden. Testen jeg skal ta foregår på engelsk, hvilket betyr at jeg garantert vil stå fast på noen gloser og/eller nyansene i betydningen av dem og vil måtte bruke tid på å søke i Google translate i tillegg til å faktisk forstå innholdet i det jeg leser. Anonymkode: 14fbf...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå