Gå til innhold

Treåring med plutselig kraftige smerter i øynene

Anbefalte innlegg

Skrevet

for deretter å bli helt bra igjen. Ingen rødhet eller andre tegn på øynene og hun fortsatte dagen som normalt. Smertene varte i ca. 15 sekunder. 

Hun er generelt veldig lyssky om morningen og klager innimellom på vondt i øynene. Har time hos lege på mandag.

Ringte legevakt for å høre om dette er noe som må sees på av lege i dag, men jeg kom ikke gjennom på telefon.

Noen som har erfaring eller kunnskap å dele med meg?

Anonymkode: 4931a...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv legevakt igjen. 

Anonymkode: bd79e...494

Skrevet

Jeg gikk rundt med en tidsinnstilt bombe i hodet inntil jeg var godt voksen fant ikke utav det før det eksploderte. Hadde og tidvis smerter i øynene, utrolig lyssky, en del hodepine og solbriller hos tannlege ol. Medfødt aneurisme (AVM) , relativt sjeldent men det skjer.

Med tanke på det jeg vet i dag så hadde jeg fått tatt en MR for å sjekke om det er noe der. Det kan og være migrene, en venninne av meg har to barn som fikk migrene diagnose før de var 10. 

Eller kanskje det er så enkelt at barnet trenger briller?

Ta en tur til lege for å få det sjekke iallfall. Er ikke meningen å skremme deg men i noen få tilfeller så kan slike symptomer alvorlige, selv om det kanskje som oftest er en bagatell. Må sjekkes ut iallfall.

Anonymkode: e1dd9...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...