AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #61 Del Skrevet 10. november 2024 Fortell det til mann og barn og anmeld forholdet. Det kommer til å bli henlagt, men det er en form for straff for han å vite at noen har anmeldt ham for voldtekt(som han VET han har begått), og at politiet vet om ham. For alt du vet er du ikke den eneste, og din anmeldelse kan være med på å danne et bilde av han som overgriper. Å holde på hemmeligheten og "skammen" alene er IKKE å komme seg over noe... Anonymkode: ca85a...053 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 11. november 2024 #62 Del Skrevet 11. november 2024 Trolltunge skrev (På 9.11.2024 den 17.04): Overgrep mot barn foreldes ikke. Det avhenger av hvilken straffebestemmelse forholdet går under, alderen på barnet (under 14 vs mellom 14 og 16 år), samt når overgrepet fant sted. Saker som allerede var foreldet da foreldelsesfristen ble fjernet i 2014, vil fremdeles være foreldet i dag. Hvis saken ikke var foreldet i 2014, vil den mulig aldri kunne foreldes, men det kommer som sagt an på flere faktorer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #63 Del Skrevet 11. november 2024 Sparkling_Pink skrev (På 9.11.2024 den 12.50): Det er nå tidspunktet for å si ifra på er. Og anmeld. Din datter trenger å vite nok til å kunne ivareta sin sikkerhet. Anmeld. KG's everything. Anonymkode: 11d7d...49d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #64 Del Skrevet 11. november 2024 En venninne av meg fikk jobb hos en familievenn da hun var 17. Det var i en butikk. Han insisterte alltid på å kjøre henne hjem når hun jobbet sent. En dag voldtok han henne i bilen. Da hun fortalte det til moren kom det frem at han hadde voldtatt moren da hun var ung. Moren hadde trodd at det var trygt for min venninne å jobbe i butikken fordi det kom kunder innom. Min venninne sliter fremdeles med morens svik og de har ingen kontakt i dag. Anonymkode: b5438...01b 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #65 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anmeld. KG's everything. Anonymkode: 11d7d...49d Ja de tror visst det bare er å gå og gjøre det, men jeg skjønner jo at politiet sliter når alt anmeldes.. Anonymkode: f389e...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #66 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 12.26): Ts her. Jeg har ikke fortalt det til min familie (min mann vet det heller ikke, siden jeg bare ville legge det bak meg). Jeg har ikke nevnt dette for noen på over 20 år før jeg skrev her inne, og usikker på om jeg klarer å fortelle. Bare tanken får meg til å føle at jeg kveles. min datter er 15. på samme alder jeg var den gangen. Det er veldig vanskelig for 15åringer å få seg jobb her, så jeg er veldig i tvil. Anonymkode: c44d0...d65 Når du nå har blitt trigget igjen så bør du fortelle både datteren din og mannen din. Jo mer du prøver å presse vekk tankene, jo mer vil du bli plaget av de. Anonymkode: 2abc4...52c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #67 Del Skrevet 12. november 2024 Kan datteren din ha fått jobben fordi hun er din datter? Anonymkode: aa93f...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #68 Del Skrevet 12. november 2024 Du må få snakket om dette med noen for din egen del. Det er ingenting du har å skamme deg over, selv om du føler skam, har blitt holdt ansvarlig og mobbet. Det var han fyren som gjorde noe galt, ikke du. Tro meg, også hatt lignende erfaringer med fest og gutter på den tiden og påfølgende stempling av meg... Voksne deg må beskytte deg selv og tilgi deg selv for ting som ikke var din skyld. Du bør fortelle mannen din om det. Han skal støtte deg. Og datteren din bør absolutt ikke jobbe der. Som noen andre sa tidligere i tråden, ikke alle endrer seg og det kan potensielt skje det verste med henne også. Anonymkode: 2c210...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå