AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Del Skrevet 9. november Kvinner. Hva holder tilbake deres bi side? Til dere som ikke klarer å forsone seg med å dere tenner også seksuelt på kvinner. Hva er det står i veien — Verdier, ufølsom/slem mann med konservative holdninger eller noe annet? Anonymkode: ef8c9...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #2 Del Skrevet 9. november Ikke holder tilbake akkurat, men at jeg var i et forhold sammen med en annen dama og at jeg aldri, aldri kommer til å gjøre det igjen. Jeg kan ligge med en dame, but that's it. Anonymkode: f5598...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #3 Del Skrevet 9. november Har ingen bi side. Anonymkode: 7e3f5...d02 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #4 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ingen bi side. Anonymkode: 7e3f5...d02 Ok. Hvorfor svarer du da? Anonymkode: ef8c9...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #5 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok. Hvorfor svarer du da? Anonymkode: ef8c9...717 Fordi mange ser ut til å tro at alle kvinner har det. Anonymkode: 7e3f5...d02 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #6 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi mange ser ut til å tro at alle kvinner har det. Anonymkode: 7e3f5...d02 Jeg tror ikke alle kvinner har en bi side men tipper på å det er en del kvinner der ute som ikke tør å forsone seg med den. Lurer bare på hvorfor? Når det er snakk om menn er grunnen for å holde det hemmelig ganske klar og det er å majoriteten av kvinner ikke aksepterer mangfold når det kommer til menns seksualitet. For kvinner står ingenting i veien. Majoriteten av menn synes bare det hot… Anonymkode: ef8c9...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #7 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke alle kvinner har en bi side men tipper på å det er en del kvinner der ute som ikke tør å forsone seg med den. Lurer bare på hvorfor? Når det er snakk om menn er grunnen for å holde det hemmelig ganske klar og det er å majoriteten av kvinner ikke aksepterer mangfold når det kommer til menns seksualitet. For kvinner står ingenting i veien. Majoriteten av menn synes bare det hot… Anonymkode: ef8c9...717 Majoriteten av kvinner og menn bryr seg ikke. Du må skaffe deg et sosialt nettverk. Anonymkode: f5598...e30 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #8 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke alle kvinner har en bi side men tipper på å det er en del kvinner der ute som ikke tør å forsone seg med den. Lurer bare på hvorfor? Når det er snakk om menn er grunnen for å holde det hemmelig ganske klar og det er å majoriteten av kvinner ikke aksepterer mangfold når det kommer til menns seksualitet. For kvinner står ingenting i veien. Majoriteten av menn synes bare det hot… Anonymkode: ef8c9...717 Man må få være hetero og monogam og forvente troskap, uten at det skal kalles "ikke akseptere mangfold". Det er ikke en diskrimineringssak. Anonymkode: 7e3f5...d02 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #9 Del Skrevet 9. november Trodde jeg hadde en bi side. Lå med en kvinne. Syntes det var noe av det mest ubehagelige jeg har gjort i sengen, noen gang. Var mest ekkelt enn noe annet. Så fikk hvert fall avkreftet at jeg hadde en bi side. Anonymkode: 20c01...84b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #10 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke alle kvinner har en bi side men tipper på å det er en del kvinner der ute som ikke tør å forsone seg med den. Lurer bare på hvorfor? Når det er snakk om menn er grunnen for å holde det hemmelig ganske klar og det er å majoriteten av kvinner ikke aksepterer mangfold når det kommer til menns seksualitet. For kvinner står ingenting i veien. Majoriteten av menn synes bare det hot… Anonymkode: ef8c9...717 Men serriøst, det høres ut som når en kristen lurer på hvorfor du reagerer sånn på kristendom, og at det er fordi du ‘egentlig merker at det er sant’ type logikk. At gud virker inn på deg osv osv. egentlig er dette en form for retorikk hele lQB-bevegelsen misliker sterkt … sorry stavet det feil, men du tar poenget. Anonymkode: 8a359...1f2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #11 Del Skrevet 9. november Fantasien er bedre enn den faktiske opplevelsen, og jeg har eksperimentert med flere. Kjenner mange i miljøet som deler samme opplevelse. Kunne heller aldri vært i et forhold med en kvinne. Menn, dere er noe kjipt faenskap, men dere er vårt faenskap. Anonymkode: be993...965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #12 Del Skrevet 9. november Holdes vel ikke tilbake. Møtte mannen i slutten av tenårene og vært sammen siden, har vært med ei dame sammen med han. Men ellers har jeg ikke eksperimentert så mye, og får heller ikke gjort det i et monogamt, heterofilt forhold😊 Anonymkode: 7e66d...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #13 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kvinner. Hva holder tilbake deres bi side? Anonymkode: ef8c9...717 At jeg liker menn💁🏼♀️ utover det, så er denne tråden et heller svakt trolleforsøk. Anonymkode: b203a...d80 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #14 Del Skrevet 9. november Ingenting holder tilbake min bi side, men jeg har kun vært i forhold med menn. Har kun hatt 3 partnere. Men er veldig komfortabel med min egen seksualitet. Og er helt komfortabel med at jeg aldri kommer til å utforske den siden av seksualiteten min også. (Hvertfall så frem forholdet til mannen min varer livet ut) Anonymkode: d57fd...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #15 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Majoriteten av menn synes bare det hot… Her må jeg nesten arrestere deg litt. De fleste menn synes det er hot å tenke på, men veldig, veldig mange synes tanken på at noen kan være "bedre i senga" enn dem, selv uten penis er så skremmende at det blir vanskelig å gjennomføre. Har vært med menn som har elsket tanken på et poeng forhold, men som når det utspilte seg hadde tatt null høyde for følelser og spørsmål som popper opp. Enda jeg pratet og pratet i forveien. Løsningen min er ikke blir sammen med noen som ikke vil ha og har erfaring med åpne forhold fra før.. Anonymkode: 9b475...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 9. november #16 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke holder tilbake akkurat, men at jeg var i et forhold sammen med en annen dama og at jeg aldri, aldri kommer til å gjøre det igjen. Jeg kan ligge med en dame, but that's it. Anonymkode: f5598...e30 Var det veldig forskjellig fra et forhold med en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 9. november #17 Del Skrevet 9. november Jeg tolker spørsmålet som at alle kvinner er bi i større eller mindre grad, de vil bare ikke innrømme det. I løpet av mine 45+ år på jorda har jeg aldri kjent snev av seksuell tiltrekning mot kvinner. Jeg kan se at kvinner er pene å se på, på samme måte som et dyr kan være vakkert, men de gir meg ingen seksuelle følelser. Hvis jeg måtte velge mellom sex med en illeluktende skurefille og verdens hotteste dame ville jeg gått for skurefilla. Omtrent slik jeg tror de fleste hetero menn tenker om å ha sex med andre menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #18 Del Skrevet 9. november Gekko skrev (7 minutter siden): Jeg tolker spørsmålet som at alle kvinner er bi i større eller mindre grad, de vil bare ikke innrømme det. I løpet av mine 45+ år på jorda har jeg aldri kjent snev av seksuell tiltrekning mot kvinner. Jeg kan se at kvinner er pene å se på, på samme måte som et dyr kan være vakkert, men de gir meg ingen seksuelle følelser. Hvis jeg måtte velge mellom sex med en illeluktende skurefille og verdens hotteste dame ville jeg gått for skurefilla. Omtrent slik jeg tror de fleste hetero menn tenker om å ha sex med andre menn. Kanskje du må slutte å ”tolke” ting du leser. Det er veldig vanskelig å kommunisere med noen som tolker ting du sier når dere snakker samme språk. Anonymkode: ef8c9...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #19 Del Skrevet 9. november Ja ja tolk i vei… Forresten, hvorfor har du behov å overbevise oss å du ikke vil slikke mus? 🤭 Anonymkode: ef8c9...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 9. november #20 Del Skrevet 9. november Holder den ikke tilbake. Men for meg er det bare e seksuell tiltrekning, og jeg kunne ikke vært i et romantisk forhold med en dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå