AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Skrevet 9. november 2024 Jeg er nybegynner på linser og har nå fått mine første dagslinser. Vet at de skal fjernes før jeg legger meg på kvelden, men kan jeg ta en power nap 1 times tid og beholde de på eller bør jeg ta de av? Hva gjør dere andre som har dagslinser? Anonymkode: f74ef...225
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Skrevet 9. november 2024 Ja det kan du, men de vil nok føles tørrere den første tiden etter du våkner. Anonymkode: f5c8d...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Skrevet 9. november 2024 Du kan ja, men du risikerer bli veldig tørr på øynene. Da jeg hadde dagslinser og sovnet med de, så måtte jeg gå i blinde med gjenklistrede øyne til badet for å bruke øyendråper. Det gikk fort over når jeg fikk dryppet 2-3 dråper, og gnidd bort all guggen da! Anonymkode: bcede...5bc
hohumpf Skrevet 10. november 2024 #4 Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 11.49): Ja det kan du, men de vil nok føles tørrere den første tiden etter du våkner. Anonymkode: f5c8d...6ec Om en blir tørr, bare drypp med saltvannsdråper fra endosebeholdere. Fås kjøpt på Apotek osv.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Skrevet 10. november 2024 Ja det kan du. Men ikke prøv å ta av deg linsene med en gang du våkner, hvis du har sovnet med linser på så må du være våken litt og blunke litt osv så øynene blir fuktige igjen før du tar av linser hvis du skulle ønske å ta av linsene (vent ca 5-10min). Anonymkode: 91447...114 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #6 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 11.35): Jeg er nybegynner på linser og har nå fått mine første dagslinser. Vet at de skal fjernes før jeg legger meg på kvelden, men kan jeg ta en power nap 1 times tid og beholde de på eller bør jeg ta de av? Hva gjør dere andre som har dagslinser? Anonymkode: f74ef...225 Herregud, ingen tar da av linsene på dagtid før man skal sove , hva er det for et slags spørsmål 🤣 Anonymkode: 4dce6...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå