AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:02 #1 Del Skrevet lørdag kl 10:02 Jeg er ute etter maler og opprinnelsen for bildet. Jeg klarer ikke å finne ut av det og skulle gjerne likt å visst om babyen er en slektning eller bare en tilfeldig baby. Synes rammen ser ut som veldig gammel, kanskje så tidlig som 40 tallet. Anonymkode: bdee0...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:11 #2 Del Skrevet lørdag kl 10:11 Hvilket bilde? 🤔 Anonymkode: 46010...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:38 #3 Del Skrevet lørdag kl 12:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilket bilde? 🤔 Anonymkode: 46010...b50 Glemte å legge det til 😂 Anonymkode: bdee0...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:34 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:34 Ta bilde av signaturen så man kan lese den kanskje? Anonymkode: 49f00...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:13 #5 Del Skrevet søndag kl 15:13 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ta bilde av signaturen så man kan lese den kanskje? Anonymkode: 49f00...8c1 Jeg har ikke bildet fysisk hos meg, så får ikke tatt bilde av signaturen. Jeg synes det kanskje kan se ut som det står Jeannie S ett eller annet. Ikke vet jeg hvordan jeg kan søke opp om bildet er av en tilfeldig baby. Personlig tviler jeg på at babyen er en slektning, men er så nysgjerrige på bakgrunnen for motivet. Anonymkode: bdee0...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå