Tradegy Skrevet lørdag kl 09:58 #1 Del Skrevet lørdag kl 09:58 Hei! Skal i en samtale på mandag med sosionom. Det er i en forbindelse med akuttpsykiatri, så jeg trenger å få samlet noen tråder. Ikke like lett å kjenne til rettighetene sine, men er det noen her med tips og erfaringer? Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:30 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:30 Litt Vanskelig å forstå hva du spør etter her. Anonymkode: 17729...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet søndag kl 07:19 Forfatter #3 Del Skrevet søndag kl 07:19 Lurer på hva de som har mottatt tjenester fra en sosionom, har fått hjelp til. Sorry dårlig spørsmålsstilling 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet søndag kl 11:09 #4 Del Skrevet søndag kl 11:09 Noe av det jeg fikk hjelp til er nettopp å finne ut av hva jeg hadde av rettigheter, muligheter og alternativer i min situasjon. Men det er jo et spørsmål det er umulig å gi et generelt svar på - jeg fikk hjelp til det jeg trengte, du har sannsynligvis helt andre behov enn jeg hadde. Vær åpen om situasjon og utfordringer og spør hva de kan tilby deg av hjelp i den forbindelse - det er ofte en bedre tilnærming enn å komme med en "bestillingsliste". Kanskje kan de hjelpe med ting du ikke ville tenkt på at var aktuelt eller mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå