Gå til innhold

Hva er noen solide tegn på at typen er lei/ferdig med forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger det sårt akkurat nå fordi jeg merker sånne småting i oppførselen hele tiden uten at han gjør noe konkret feil hvis det gir mening.

Anonymkode: 4c674...081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han blir irritert lettere nå enn tidligere av ting du gjør, uttrykker litt misnøye av å omgås privat med deg eller hvis dere skal gjøre noe hyggelig samme ute, at han fader ut når du forteller han om dagen din. Sånne type ting. Hvis han vier litt mer oppmerksomhet til andre kvinner med blikk når dere er ute. Min holdt på sånn i et år før han slo opp.

Anonymkode: dbf77...644

• Liker 3
Skrevet

Om du generelt er litt nedfor, og leter etter negative tegn, så er det fort gjort at du ser masse tegn på at han vil slå opp selv om han overhodet ikke har brudd i tankene. Men fortsetter du å tenke negativt, kan det ødelegge forholdet og ende i brudd pga det

Anonymkode: 96180...f12

Skrevet

Han begynner å trene, spise sunt, drar oftere til frisør og ny kles-stil. Finner oftere på aktiviteter uten deg. Lite emosjonell og fysisk nærhet.

Anonymkode: d80e6...4a6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Trenger ikke å bety at han er lei eller ferdig, kan bety at han tror han endelig kan være seg selv uten at du stikker. Noen mennesker har det bare bra hvis de kan sutre, klage, og holde andre nede. 

Anonymkode: 9feb5...c29

• Liker 1
Skrevet

Tok solarium, begynte å trene, gikk ofte på fest og "sovnet på nachspiel" hos "broren" eller mobilen "ladet ut" og tydeligvis ikke andre mobiler på mils avstand han kunne låne...

Yppet stadig vekk til krangel for små bagateller. Og ble enda surere når jeg ikke lot meg provosere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tok solarium, begynte å trene, gikk ofte på fest og "sovnet på nachspiel" hos "broren" eller mobilen "ladet ut" og tydeligvis ikke andre mobiler på mils avstand han kunne låne...

Yppet stadig vekk til krangel for små bagateller. Og ble enda surere når jeg ikke lot meg provosere.

Hahaha 😂😂😂 menn ass....

Anonymkode: dbf77...644

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trenger det sårt akkurat nå fordi jeg merker sånne småting i oppførselen hele tiden uten at han gjør noe konkret feil hvis det gir mening.

Anonymkode: 4c674...081

Jobber overtid for å slippe å komme hjem.

Endret av I Grosny
Skrevet

At han fremstår oppgitt og at han ser ut til å kjede seg når dere er sammen.  Men aller best er det jo å snakke med ham. "Jeg syns at du har oppført deg litt rart i det siste, jeg får helt andre vibber fra deg enn jeg gjorde før, er det noe du ønsker å fortelle meg?"

Anonymkode: 037e5...ea4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

En blanding av at han er mer tiltaksløs, responderer dårlig, er irritabel, er mer egoistisk, begynner å vokte/verne mobilen sin, ikke vil ha sex og distanserer seg.

Vanskelig å svare på om dette gjelder han når du ikke skriver hvilke tegn han viser.

Endret av Bombasi
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer nok litt an på alder og lignende, men min eks ville være mye med venner og vi hadde mye besøk av venner. Jeg forsøkte å få han med på å gjøre romantiske ting, eller aktiviteter sammen, men han var vanskelig å få med på det. Og det endte opp i krangel, fordi han ikke ville - mens jeg ville (for å redde forholdet). Ble mindre interessert i ikke-seksuell oppmerksomhet (klemmer og lignende). Ville fortsatt ha sex da, men det ville ikke jeg. Ble helt ødelagt av at det kun handlet om sex, men han ikke ville oppføre seg som kjærester ellers. Han tok mindre vare på seg selv, og var generelt mer innesluttet. Ble sur når jeg spurte hvordan det hadde gått på jobb; "fordi alle dager er like" etc. Idiotisk nok så endte det opp med at idioten dumpet meg; og ikke jeg han.

Anonymkode: c6c1c...725

Skrevet

For min del så ville du merket det på mitt humør som ble dårligere. Senket frustrasjonsterskel. Mindre hjemme, mer på trening, mer på jobb. Mer med venner.

Sex og nærhet hadde ikke vært noe god indikasjon på meg. Jeg er svært lite opptatt av det i utgangspunktet.

Anonymkode: 95b97...71f

Skrevet

Sa opp livsforsikringa 😶

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...