Gjest Hindra Skrevet 16. november 2002 #1 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg lurer egentlig bare på hvordan man kan stramme skjedemusklene på mest effektiv og best måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. november 2002 #2 Del Skrevet 16. november 2002 Knip! Ja, hvordan trener man en muskel? Man bruker den! Så knip du. Knip og knip og knip igjen. (det finnes også små kuler som du skal legge inn der og muskelen skal holde den der, da kniper de på en måte konstant. Slikt har jeg absolutt ingen erfaring med.) Knip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hindra Skrevet 16. november 2002 #3 Del Skrevet 16. november 2002 Kniper så godt jeg kan jeg, Fredagsbarn Men kniper jeg egentlig "riktig"? Jeg kniper slik man gjør når man er på do for å si det sånn.. (fant ikke noen annen måte og formulere det på, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. november 2002 #4 Del Skrevet 16. november 2002 Ja, så vidt jeg vet er det akkurat slik du skal knipe. Knip igjen mange ganger mens du er på do. Og hold! Og knip slik flere ganger i løpet av dagen også. Visstnok. Knipe er bra for sex.livet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Gjør som Fredagsbarn sier først. Og når du har kontroll på noen av musklene, så kan du prøve om du finner andre muskler der nede også. Jeg føler i hvertfall at jeg kan knipe enten nederst eller øverst i skjeden, hvis jeg bare konsentrerer litt. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 17. november 2002 #6 Del Skrevet 17. november 2002 Tror ikke man skal knipe MENS man er på do. Det kan skape problemer med å få tømt blæra (leste om dette etter en fødsel for da MÅ man pent knipe :blunke: ). Men man kan prøve å knipe av strålen innimellom når man er på do, for å vite at man har riktig "teknikk". Men altså, unngå å knipe mye på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. november 2002 #7 Del Skrevet 17. november 2002 altså, jeg mente jo ikke at man skulle sitte på do i en time og knipe... men knipe av strålen en gang eller to innimellom for å se at man klarte det. Og holde den litt. For å se at man klarer det. Klarer du det, da kniper du rett, etter sånn som jeg har forstått. (Kan ikke si at jeg kan så mye om dette akkurat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå