Gå til innhold

Hva har folk i lønn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor tror du folk snakker sant på KG? Det har jo ingenting for seg!

Anonymkode: e5f67...68c

Jeg tenker motsatt. Man får jo ingenting ut av å lyve når man er anonym. Og det er derfor lett å dele, helt ærlig. 

Anonymkode: fea87...ac2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 tusen

ikke dritmye, men jeg elsker jobben min, kunne ikke tenkt meg noe annet.

penger er ikke alt

(vokste opp komfortabelt)

Anonymkode: 858ec...88a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 400 tusen i året i barnehage😥Konstant dårlig råd.

Anonymkode: 90ed9...58a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har 36000 utbetalt, men skatter veldig lite da jeg har høyt boliglån. Har i tillegg leieinntekter på huset, så lever greit selv om jeg nok er lavtlønnet

Anonymkode: b60c3...926

Du er ikke lavtlønnet du er helt middels lønn, omtrent som veldig mange som jobber i det offentlige med bachelorbakgrunn. 

Anonymkode: 78271...4ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva man har utbetalt er ikke så sammenlignbart, det kommer helt an på hva man skatter. To med lik netto lønn kan ha stor forskjell på brutto lønn.

Anonymkode: 173a6...94d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får utbetalt ca 30.000 i måneden. Min halvdel av boliglånet er nesten 14.000, så ikke mye igjen når regninger er betalt. Som regel rundt 6000 til å dekke mat og alt annet. Og når det kommer uforutsette ting går det utover sparepengene

Anonymkode: c362e...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på hvor heldig jeg er som var forsikret mot å bli uføre fra lav alder. Eier leilighet. Ingen barn, ingen bil, så ikke all verden i utgifter. Føles dumt å eie uten å ha tjent selv, men er takknemlig over at det går bra økonomisk selv om det er flaut. Liker ikke å skrive det, men må begynne å konfrontere skammen også for å komme ut av dette en dag.

Vil ha jobb på sikt om jeg klarer å bli frisk, vet ikke om det er mulig men håper det. 

Har ikke høy inntekt, 300 000 utbetalt. Men det er også penger jeg bare får for å være udugelig, så på den måten er det jo mye. 

Anonymkode: 711e3...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 000 utbetalt i mnd. Ganske lavt i forhold til gjennomsnittet ser jeg, men har penger overs hver mnd og lever ganske komfortabelt. Så klager ikke.  

Anonymkode: 0bf76...4f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 720.000 i året, utbetalt 43200 i måneden. 

Har jobbet meg oppover, tatt ny utdannelse via fagskole og byttet bransje totalt. I 2021 hadde jeg en årslønn på 490.000. Føler meg stolt når jeg ser hvor mye jeg har fått til å øke lønnen på 3 år (mye for meg i alle fall) og hvor jeg har kommet ift. stilling og selvtillit

Anonymkode: 5b9e6...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har 720.000 i året, utbetalt 43200 i måneden. 

Har jobbet meg oppover, tatt ny utdannelse via fagskole og byttet bransje totalt. I 2021 hadde jeg en årslønn på 490.000. Føler meg stolt når jeg ser hvor mye jeg har fått til å øke lønnen på 3 år (mye for meg i alle fall) og hvor jeg har kommet ift. stilling og selvtillit

Anonymkode: 5b9e6...318

Jeg er i samme situasjon 

Sommeren 2022 tjente jeg 480 000 

Sommeren 2024 tjener jeg 800 000 + overtid

Er veldig glad for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad mycket folk tjänar 🙈 

Jag jobbar 80% pågrund av kroppen och hälsan inte klarar mer, har ett jobb jag trivs väldigt bra i tack och lov. Men tjänar därefter, får utbetalt 21 tusen i månaden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Under 400 tusen i året i barnehage😥Konstant dårlig råd.

Anonymkode: 90ed9...58a

Helt ærlig, dette er vanvittig urettferdig! Tenker på det hver gang jeg leverer gutten min i barnehagen for så å gå hjem på det komfortable hjemmekontoret mitt og tjene langt mer på å surre på teams og løse regnestykker (for å si det enkelt) hvor jeg tjener veldig mye mer.

Har 670 000 i året.

Anonymkode: 32264...405

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener 870.000 i året og får utbetalt ca mellom 55-59.000 i mnd. (Litt avhengig om jeg jobber noen timer overtid).

Aldri tenkt på hvor mye skatt og lån har å si direkte på utbetalt lønn, så for meg var denne tråden nyttig.

Anonymkode: b79e5...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tjener 870.000 i året og får utbetalt ca mellom 55-59.000 i mnd. (Litt avhengig om jeg jobber noen timer overtid).

Aldri tenkt på hvor mye skatt og lån har å si direkte på utbetalt lønn, så for meg var denne tråden nyttig.

Min mann har 1 mill i lønn og har 53 000 utbetalt

Anonymkode: aff7d...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min mann har 1 mill i lønn og har 53 000 utbetalt

Anonymkode: aff7d...296

Interresant! Hva har han i lån da? Tipper jeg må ha en del mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...