Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor tror du folk snakker sant på KG? Det har jo ingenting for seg!

Anonymkode: e5f67...68c

Jeg tenker motsatt. Man får jo ingenting ut av å lyve når man er anonym. Og det er derfor lett å dele, helt ærlig. 

Anonymkode: fea87...ac2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 tusen

ikke dritmye, men jeg elsker jobben min, kunne ikke tenkt meg noe annet.

penger er ikke alt

(vokste opp komfortabelt)

Anonymkode: 858ec...88a

• Liker 1
Skrevet

680k kr i årslønn. Har utbetalt 38k kr i måneden.

Anonymkode: 12f88...705

Skrevet

Under 400 tusen i året i barnehage😥Konstant dårlig råd.

Anonymkode: 90ed9...58a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har 36000 utbetalt, men skatter veldig lite da jeg har høyt boliglån. Har i tillegg leieinntekter på huset, så lever greit selv om jeg nok er lavtlønnet

Anonymkode: b60c3...926

Du er ikke lavtlønnet du er helt middels lønn, omtrent som veldig mange som jobber i det offentlige med bachelorbakgrunn. 

Anonymkode: 78271...4ae

• Liker 1
Skrevet

Hva man har utbetalt er ikke så sammenlignbart, det kommer helt an på hva man skatter. To med lik netto lønn kan ha stor forskjell på brutto lønn.

Anonymkode: 173a6...94d

• Nyttig 1
Skrevet

Får utbetalt ca 30.000 i måneden. Min halvdel av boliglånet er nesten 14.000, så ikke mye igjen når regninger er betalt. Som regel rundt 6000 til å dekke mat og alt annet. Og når det kommer uforutsette ting går det utover sparepengene

Anonymkode: c362e...551

Skrevet

630 000 i året. Pedagogisk leder i barnehage 

Anonymkode: 936ab...915

Skrevet

Har tenkt på hvor heldig jeg er som var forsikret mot å bli uføre fra lav alder. Eier leilighet. Ingen barn, ingen bil, så ikke all verden i utgifter. Føles dumt å eie uten å ha tjent selv, men er takknemlig over at det går bra økonomisk selv om det er flaut. Liker ikke å skrive det, men må begynne å konfrontere skammen også for å komme ut av dette en dag.

Vil ha jobb på sikt om jeg klarer å bli frisk, vet ikke om det er mulig men håper det. 

Har ikke høy inntekt, 300 000 utbetalt. Men det er også penger jeg bare får for å være udugelig, så på den måten er det jo mye. 

Anonymkode: 711e3...7a1

Skrevet

29 000 utbetalt i mnd. Ganske lavt i forhold til gjennomsnittet ser jeg, men har penger overs hver mnd og lever ganske komfortabelt. Så klager ikke.  

Anonymkode: 0bf76...4f9

Skrevet

Har ca 48 000 utbetalt i mnd, og årslønn på ca 920 000.

Skrevet

Har 720.000 i året, utbetalt 43200 i måneden. 

Har jobbet meg oppover, tatt ny utdannelse via fagskole og byttet bransje totalt. I 2021 hadde jeg en årslønn på 490.000. Føler meg stolt når jeg ser hvor mye jeg har fått til å øke lønnen på 3 år (mye for meg i alle fall) og hvor jeg har kommet ift. stilling og selvtillit

Anonymkode: 5b9e6...318

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har 720.000 i året, utbetalt 43200 i måneden. 

Har jobbet meg oppover, tatt ny utdannelse via fagskole og byttet bransje totalt. I 2021 hadde jeg en årslønn på 490.000. Føler meg stolt når jeg ser hvor mye jeg har fått til å øke lønnen på 3 år (mye for meg i alle fall) og hvor jeg har kommet ift. stilling og selvtillit

Anonymkode: 5b9e6...318

Jeg er i samme situasjon 

Sommeren 2022 tjente jeg 480 000 

Sommeren 2024 tjener jeg 800 000 + overtid

Er veldig glad for det :)

Skrevet

640000

Gruer meg til å bo alene med ungene 50/50 

Anonymkode: d1197...0f5

Skrevet

Vad mycket folk tjänar 🙈 

Jag jobbar 80% pågrund av kroppen och hälsan inte klarar mer, har ett jobb jag trivs väldigt bra i tack och lov. Men tjänar därefter, får utbetalt 21 tusen i månaden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Under 400 tusen i året i barnehage😥Konstant dårlig råd.

Anonymkode: 90ed9...58a

Helt ærlig, dette er vanvittig urettferdig! Tenker på det hver gang jeg leverer gutten min i barnehagen for så å gå hjem på det komfortable hjemmekontoret mitt og tjene langt mer på å surre på teams og løse regnestykker (for å si det enkelt) hvor jeg tjener veldig mye mer.

Har 670 000 i året.

Anonymkode: 32264...405

• Liker 1
Skrevet

Jeg tjener 870.000 i året og får utbetalt ca mellom 55-59.000 i mnd. (Litt avhengig om jeg jobber noen timer overtid).

Aldri tenkt på hvor mye skatt og lån har å si direkte på utbetalt lønn, så for meg var denne tråden nyttig.

Anonymkode: b79e5...b67

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tjener 870.000 i året og får utbetalt ca mellom 55-59.000 i mnd. (Litt avhengig om jeg jobber noen timer overtid).

Aldri tenkt på hvor mye skatt og lån har å si direkte på utbetalt lønn, så for meg var denne tråden nyttig.

Min mann har 1 mill i lønn og har 53 000 utbetalt

Anonymkode: aff7d...296

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min mann har 1 mill i lønn og har 53 000 utbetalt

Anonymkode: aff7d...296

Interresant! Hva har han i lån da? Tipper jeg må ha en del mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...