Gå til innhold

Når venninnen din sier du burde jobbe som prostituert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun visste jo ikke om sex-medisineringen din, så hvordan kan vi sitte å vurdere hvor sårende det var da? Om du var med på tanken der og da så er det ikke rart hun spinner videre på det. Om du har endret tankene om det så sier du ifra neste gang det blir nevnt og så ber du henne slutte å prate om det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Føler ofte ikke det, hun sier ofte sårende ting til meg. Kommenterer på alt på nedlatende måte. Når jeg tenker meg om så er de fleste "fine" ting hun noen gang har sagt til meg også stygge på en måte. Hun trykker meg ned...

Anonymkode: fe3cc...587

På tide å finne bedre venner. 

Anonymkode: 9a37c...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (2 minutter siden):

Hun visste jo ikke om sex-medisineringen din, så hvordan kan vi sitte å vurdere hvor sårende det var da? 

Det er jo utrolig rart å si uansett.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (5 minutter siden):

Hun visste jo ikke om sex-medisineringen din, så hvordan kan vi sitte å vurdere hvor sårende det var da? Om du var med på tanken der og da så er det ikke rart hun spinner videre på det. Om du har endret tankene om det så sier du ifra neste gang det blir nevnt og så ber du henne slutte å prate om det.

Gode venner ønsker vel ikke andre et liv i prostitusjon..?

Det innebærer garantert ran, voldtekt og vold. I hvilken grad, er et sjansespill. Men likevel. Hvem sier til vennen sin "jeg synes du bør få deg et yrke uten vern og hvor du med sikkerhet vil bli utsatt for grusomheter?"

Du har tydeligvis ikke satt deg inn i hva prostituerte går gjennom..

Anonymkode: a6b32...c63

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo utrolig rart å si uansett.

Mye rare folk og vennegjenger her i verden. Om dette var et rart utsagn i den gjengen der vet bare TS, men hun var jo med på forslaget i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ts. Håper du klarer å kutte ut denne personen og holder deg til dem som vil deg vel 💜

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gode venner ønsker vel ikke andre et liv i prostitusjon..?

Det innebærer garantert ran, voldtekt og vold. I hvilken grad, er et sjansespill. Men likevel. Hvem sier til vennen sin "jeg synes du bør få deg et yrke uten vern og hvor du med sikkerhet vil bli utsatt for grusomheter?"

Du har tydeligvis ikke satt deg inn i hva prostituerte går gjennom..

Jeg har sett og lest mye om prostitusjon. Det jeg ikke har satt meg inn i er hvilken gjeng TS og venninnen er i. Forslaget hadde aldri kommet opp i min krets ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (7 minutter siden):

Jeg har sett og lest mye om prostitusjon. Det jeg ikke har satt meg inn i er hvilken gjeng TS og venninnen er i. Forslaget hadde aldri kommet opp i min krets ihvertfall.

Hun er en godt utdannet dame slik som jeg selv med mann som har dr grad som jpbber innen forskning, som hun behandler dårlig. 

Henger med byens fiff av kunstnere helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun er en godt utdannet dame slik som jeg selv med mann som har dr grad som jpbber innen forskning, som hun behandler dårlig. 

Henger med byens fiff av kunstnere helst.

Ok, da vet du at hun er et dass og at meningen var å såre. Kutt henne ut.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er verdens eldste yrke og for kvinner det enkleste egentlig å tjene penger på for de som kan skru av mentalt så kanskje din venninne bare er mentalt avskrudd?

Anonymkode: fd763...d64

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg, og heller ledd av forslaget. Men jeg tar meg selv ekstremt lite selvhøytidelig og har galgenhumor, så kan tulle med det meste.

Anonymkode: 081b8...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (40 minutter siden):

Mye rare folk og vennegjenger her i verden...

Egentlig ikke. De fleste er hyggelig mot vennene sine.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde ikke brydd meg, og heller ledd av forslaget. Men jeg tar meg selv ekstremt lite selvhøytidelig og har galgenhumor, så kan tulle med det meste.

Anonymkode: 081b8...7ea

Men det var jo nettopp ikke ment som tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Egentlig ikke. De fleste er hyggelig mot vennene sine.

Gidder ikke hente t-skjea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var i et lite te selskap med to venninner er par måneder siden. Der ble det litt prat om alt mulig mellom himmel og jord. Ettersom jeg søker jobber, begynte min venninne å si til meg at siden jeg liker sex så godt, burde jeg begynne å jobbe med prostitusjon. Jeg syns ikke det var dårlig ide der og da, etter forslaget har hun nevnt dette til meg et par ganger for å minne meg på at jeg skulle begynne å selge kroppen. 

Det venninnen min ikke vet er at jeg har hatt en psykose, grunnet psykisk sykdom.. der jeg var ekstremt kåt og sex- fiksert og kåtskap og  sex fiksering tok over hele livet mitt som om det var narkotika i en periode.

Hva ville dere tenkt om en slik kommentar?  I ettertid syns jeg det er ekstremt sårende. 

Hvordan kan hun vite at du har endret mening i ettertid når du ikke har sagt det? 

Anonymkode: b3d21...2cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Sex er verdens eldste yrke og for kvinner det enkleste egentlig å tjene penger på for de som kan skru av mentalt så kanskje din venninne bare er mentalt avskrudd?

Ja, hvis det å leve uten vern og stadig vekk bli utsatt for vold, voldtekt og ran er "det enkleste en kvinne kan gjøre", sier jo det litt om deg..

Vet du hva et liv i prostitusjon innebærer, eller tror du det er et glamorøst yrke med snille, omsorgsfulle kunder som behandler en pent?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan kan hun vite at du har endret mening i ettertid når du ikke har sagt det? 

Anonymkode: b3d21...2cf

Det spiller faktisk ingen rolle for meg lenger å formidle slikt. Vedkommende burde skjønt bedre enn å si nie sånt til noen hun kaller ei venninne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange kan skru det av?

Det er som regel noen i traume som må. Prostitusjon startet nok ikke frivillig som yrke. Det er nok likt det vi ser idag, bare at da var slaver normalt og forventet. Ikke mye menneskerettigheter.

Anonymkode: 24a01...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (40 minutter siden):

Gidder ikke hente t-skjea.

Ts sier jo at de ikke har et gøy og fleipete venneforhold, men tvert imot at denne venninna er nedlatende og ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...