AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:52 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:52 Var i et lite te selskap med to venninner er par måneder siden. Der ble det litt prat om alt mulig mellom himmel og jord. Ettersom jeg søker jobber, begynte min venninne å si til meg at siden jeg liker sex så godt, burde jeg begynne å jobbe med prostitusjon. Jeg syns ikke det var dårlig ide der og da, etter forslaget har hun nevnt dette til meg et par ganger for å minne meg på at jeg skulle begynne å selge kroppen. Det venninnen min ikke vet er at jeg har hatt en psykose, grunnet psykisk sykdom.. der jeg var ekstremt kåt og sex- fiksert og kåtskap og sex fiksering tok over hele livet mitt som om det var narkotika i en periode. Hva ville dere tenkt om en slik kommentar? I ettertid syns jeg det er ekstremt sårende. Anonymkode: fe3cc...587 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:54 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:54 Jeg ville nok bare ledd av et så hinsides forslag 😄 Anonymkode: 961a3...8bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:55 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville nok bare ledd av et så hinsides forslag 😄 Anonymkode: 961a3...8bc Skjønner, men hun mente det seriøst. Anonymkode: fe3cc...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:56 #4 Del Skrevet lørdag kl 08:56 Fortell henne det. Veldig trist 💔 Anonymkode: 24a01...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:56 #5 Del Skrevet lørdag kl 08:56 Men, er hun en trygg veninne? Anonymkode: 24a01...bc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:57 #6 Del Skrevet lørdag kl 08:57 Droppe en dårlig venninne. For all del ikke stol på henne med slik informasjon Anonymkode: 0b511...a9e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:57 #7 Del Skrevet lørdag kl 08:57 Venninnen din vet jo ikke om denne sykdommen du har da. Jeg har selv blitt foreslått om å selge kroppen min men jeg tok det heller som et kompliment☺️ Anonymkode: 138ad...c82 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:58 #8 Del Skrevet lørdag kl 08:58 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner, men hun mente det seriøst. Anonymkode: fe3cc...587 Jo, men hun vet ikke at du har hatt psykose. Så hun tror nok at det var et bra forslag. Ikke stress med dette, Tilgi henne. Tilgi deg selv. La det gå ❤️ Anonymkode: 961a3...8bc 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:59 #9 Del Skrevet lørdag kl 08:59 Herregud for et søppelmenneske Anonymkode: 4ea46...43a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:01 #10 Del Skrevet lørdag kl 09:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Venninnen din vet jo ikke om denne sykdommen du har da. Jeg har selv blitt foreslått om å selge kroppen min men jeg tok det heller som et kompliment☺️ Anonymkode: 138ad...c82 Et kompliment? De fortalte deg at det eneste du har å tilby er å selge kroppen din så andre kan bruke den for å runke i, og du tok det som et kompliment ?😳😳 Anonymkode: 1f985...ec4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:03 #11 Del Skrevet lørdag kl 09:03 Å selge kroppen sin kan føre til psykiske vansker og er ikke å er ikke noe noen burde gjøre. At en venninne foreslår noe sånt er bare helt hårreisende! Og at hun attpåtil maser på deg om det er jo helt hinsides! Er nesten som om jeg begynner å lure på om hun har en baktanke med det. Med din historikk, ts, ville jeg ikke gjort noe sånt. Og skaff deg bedre venner! Anonymkode: 4cbd8...a91 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:05 #12 Del Skrevet lørdag kl 09:05 Utrolig at noen kan foreslå noe sånt i fullt alvor! 😲 Uansett årsak liksom, - dropp henne! Anonymkode: 6c9a2...97b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:05 #13 Del Skrevet lørdag kl 09:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men, er hun en trygg veninne? Anonymkode: 24a01...bc9 Føler ofte ikke det, hun sier ofte sårende ting til meg. Kommenterer på alt på nedlatende måte. Når jeg tenker meg om så er de fleste "fine" ting hun noen gang har sagt til meg også stygge på en måte. Hun trykker meg ned, men så av og til virker hun som ei god venninne likevel. Føler hun gir bare styggen på ryggen min ekstra booster. Anonymkode: fe3cc...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet lørdag kl 09:06 #14 Del Skrevet lørdag kl 09:06 Hun høres ikke ut som en snill venine! Jeg tror ikke du skal stolle på henne i fremtiden. Om hun sier noe sånt i gjen kan du si du ikke var deg selv og at du selfølgelig ikke konner til å gjøre noe slikt. Aksepterer hun ikke dette men forsetter å foreslå det så synes jeg du skal vurdere og bryte med henne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet lørdag kl 09:08 #15 Del Skrevet lørdag kl 09:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler ofte ikke det, hun sier ofte sårende ting til meg. Kommenterer på alt på nedlatende måte. Når jeg tenker meg om så er de fleste "fine" ting hun noen gang har sagt til meg også stygge på en måte. Hun trykker meg ned, men så av og til virker hun som ei god venninne likevel. Føler hun gir bare styggen på ryggen min ekstra booster. Anonymkode: fe3cc...587 Når jeg leser dette tror jeg det lureste er å bryte med henne! Om hun var snil men mindre intligent hadde det vært grun til å snake med henne. Når hun har en vane med å si sleme ting, tipper jeg hun vet det hun foreslår er veldig skadelig. Du har det bedre og er trygere uten henne TS! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:08 #16 Del Skrevet lørdag kl 09:08 Alle kan si dumme ting i blant. Si at det ikke er morsomt lenger om hun nevner det igjen. Anonymkode: 8bdcc...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:09 #17 Del Skrevet lørdag kl 09:09 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Venninnen din vet jo ikke om denne sykdommen du har da. Jeg har selv blitt foreslått om å selge kroppen min men jeg tok det heller som et kompliment☺️ Anonymkode: 138ad...c82 Det har ingenting å si hva hun vet om psykisk helse. Om min venninne utagerende seksuelt en periode så ville jeg aldri foreslått slikt for henne. Da er man en dårlig venn rett og slett. Om hun bare hadde vært glad i sex så har det fremdeles ingenting å si for andre rundt. Å foreslå prostitusjon er ganske stygt. Anonymkode: 0b511...a9e 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:10 #18 Del Skrevet lørdag kl 09:10 Få deg bedre venner, ikke del så mye om sexlivet ditt til venner. Anonymkode: b91c9...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:18 #19 Del Skrevet lørdag kl 09:18 Hadde kjefta henne huden full. Anonymkode: ca9b1...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:23 #20 Del Skrevet lørdag kl 09:23 Pippi Lotta skrev (13 minutter siden): Når jeg leser dette tror jeg det lureste er å bryte med henne! Om hun var snil men mindre intligent hadde det vært grun til å snake med henne. Når hun har en vane med å si sleme ting, tipper jeg hun vet det hun foreslår er veldig skadelig. Du har det bedre og er trygere uten henne TS! Jeg har begynt å innse at dessverre selv on jeg har prøvd å være venn, så klarer jeg ikke der lenger. Hun bryter meg ned med vilje og det orker jeg ikke mer. Anonymkode: fe3cc...587 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå