AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Del Skrevet 9. november 2024 9 dager siden innsett av fryst blasto i dag og er IKM i dag også. i går tok jeg en test på ettermiddagen fordi jeg føler jeg får sterkere tester utpå dagen enn på morgenen. Tok en clearblue digital og en strimmel på morgenen i dag. Føler strimmelen var svakere enn den jeg tok på ettermiddag i går. Dårlig tegn? Fikk 1-2 uker på clearblue. har forøvrig fått sterkere tester for hver dag denne uka. Så synes det var rart at strimmelen var litt svakere nå på mårran. Burde jeg såfall dobbeltsjekke med en til senere i dag? legger ved bilde, den fra i går ettermiddag øverst og den nå i morres nederst. er rfsu sine strimler. Anonymkode: d94b5...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 9. november 2024 #2 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg venter nr. 3 nå. Og har alltid testet sterkere på dagens 2 eller 3 urin, enn første urin 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Del Skrevet 9. november 2024 Juss-jenta skrev (5 minutter siden): Jeg venter nr. 3 nå. Og har alltid testet sterkere på dagens 2 eller 3 urin, enn første urin 😊 Det var godt å høre 🥰 og gratulerer med nr.3 🥳 Anonymkode: d94b5...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg fikk også myyye sterkere streker på ettermiddagsurin enn morgenurin. Og for å da kunne sammenligne stigning fra dag til dag måtte jeg passe på at jeg tisset på faste tidspunkt og at jeg drakk like mye ila arbeidsdagen, for så å teste i det jeg kom hjem 😅. Så det var jo litt styrete, men hva gjør man ikke når man er nervevrak etter å ha vært langtidsprøver.. Anonymkode: 66a68...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Alltid fått sterkere tester om ettermiddag enn morgen. Anonymkode: deee6...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå