AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #21 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sterk angst ja, men hva mener du med mentale utfordringer? Litt drøyt å komme med slike påstander. Jeg tror ikke jeg er gal.. Anonymkode: cc511...25c Jeg har da ikke sagt at du er gal. Jeg skulle heller kanskje brukt ordet "psykiske" fremfor mentale, det stokket seg litt. Okey, men da kan du søke opp private psykiatere der du bor selv. "Anbefalte private psykiatere" + kommune. Anonymkode: 493e1...f9b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #22 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har da ikke sagt at du er gal. Jeg skulle heller kanskje brukt ordet "psykiske" fremfor mentale, det stokket seg litt. Okey, men da kan du søke opp private psykiatere der du bor selv. "Anbefalte private psykiatere" + kommune. Anonymkode: 493e1...f9b Jepp, har funnet en. Jeg er litt redd jeg er gal skjønner du. men hva mener du med psykiske problemer som ikke er angst? Anonymkode: cc511...25c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #23 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor bor du? Så kan vi tipse om noen nærmere der du bor. Anonymkode: 6a5a2...334 Klarer finne selv ellers takk Anonymkode: cc511...25c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #24 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jepp, har funnet en. Jeg er litt redd jeg er gal skjønner du. men hva mener du med psykiske problemer som ikke er angst? Anonymkode: cc511...25c Ok, du sier du er redd du er gal, men blir samtidig fornærmet når jeg skriver "mentale utfordringer"? Vel du hyperfokuserer og klarer ikke la ting ligge. Du lager ørten tråder og fortsetter å terpe selv etter du har fått svar på alt du lurer på. "Angst" er et bred felt med mange grader og tilleggsproblemer. Hva som er hva hos deg må en psykiater utrede og vurdere. Anonymkode: 493e1...f9b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #25 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jepp, har funnet en. Jeg er litt redd jeg er gal skjønner du. men hva mener du med psykiske problemer som ikke er angst? Anonymkode: cc511...25c Forvørig: En mental lidelse, også omtalt som en psykisk lidelse, en psykisk helsetilstand eller en psykiatrisk funksjonshemming, er et atferdsmessig eller mentalt mønster som forårsaker betydelig plager eller svekkelse av personlig funksjon. Anonymkode: 493e1...f9b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #26 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Forvørig: En mental lidelse, også omtalt som en psykisk lidelse, en psykisk helsetilstand eller en psykiatrisk funksjonshemming, er et atferdsmessig eller mentalt mønster som forårsaker betydelig plager eller svekkelse av personlig funksjon. Anonymkode: 493e1...f9b Så kan være angst, depresjon, eller traume eller reaksjoner på noe og da. Man må ikke være mentalt forstyrra eller psykotisk Anonymkode: cc511...25c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #27 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så kan være angst, depresjon, eller traume eller reaksjoner på noe og da. Man må ikke være mentalt forstyrra eller psykotisk Anonymkode: cc511...25c Nei man må ikke være psykotisk eller ha mange personligheter for å være mentalt syk. Du har et mentalt mønster som ikke er sunt. Håper psykiater vil hjelpe deg. Anonymkode: 493e1...f9b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #28 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei man må ikke være psykotisk eller ha mange personligheter for å være mentalt syk. Du har et mentalt mønster som ikke er sunt. Håper psykiater vil hjelpe deg. Anonymkode: 493e1...f9b Håper det finnes en medisin som kan hjelpe 😀 Anonymkode: cc511...25c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #29 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Håper det finnes en medisin som kan hjelpe 😀 Anonymkode: cc511...25c Medisin + samtaleterapi. Viktig å få hjelp til å forstå egne mønster og gjøre noe med det også. Anonymkode: 493e1...f9b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #30 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja jeg er allerede alvorlig syk. Så føler det er eneste mulighet for å få en helhetlig vurdering av en som KAN psykofarma Anonymkode: cc511...25c Jeg skjønner det, men så lenge du ikke foretar deg noe, bestiller time, så vil du bare bli verre. Så du må gjøre noe. Anonymkode: ee72d...719
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå