Gå til innhold

Datter fikk mensen igjen etter kort tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 12. bare lurer på om dette er normalt når man har begynt å menstruere? Ca 14 dager siden sist..  Hun begynte å menstruere for ca 5 mnd siden. Den første tiden gikk det 2 mnd mellom første og andre periode. Jeg vet at menstruasjon kan være ujevn i starten, men så kort tid imellom har jeg ikke opplevd. Husker litt fra da jeg var 13 og det var langt mellom hver periode. 

Anonymkode: 4ed83...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt.

Anonymkode: ef219...6f1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt normalt.

Anonymkode: ef219...6f1

Takk, da slapper jeg av.. 🙂

Skrevet

Tatt mrna injeksjon? Da tuller mensen også.

Anonymkode: 68573...b63

Skrevet

Hun har ikke begynt på hormonprev?

Anonymkode: af64a...c3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er 12. bare lurer på om dette er normalt når man har begynt å menstruere? Ca 14 dager siden sist..  Hun begynte å menstruere for ca 5 mnd siden. Den første tiden gikk det 2 mnd mellom første og andre periode. Jeg vet at menstruasjon kan være ujevn i starten, men så kort tid imellom har jeg ikke opplevd. Husker litt fra da jeg var 13 og det var langt mellom hver periode. 

Uregelmessig mens når man er tenåring er helt normalt. Kroppen skal finne sin tilpasning og hormoner skal finne sin rolle i kroppen. 
Ting går seg til etterhvert. Forbered henne på at mens kan komme plutselig så hun bør ha med seg mensbeskyttelsesprodukter og gjerne våtservietter på skole, trening osv. 

Anonymkode: 40213...834

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk den også igjen etter to uker, husker jeg tenkte "hjelp, er det sånn det skal bli". Men etterpå fikk jeg lange sykluser (32-50 dager ca) og hadde det helt til overgangsalderen begynte. 

Anonymkode: 8c725...94c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...