Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fremstiller seg selv som en snill og god person utad. En dame som strikker og bryr seg om hage og interiør og som setter familien først. Sannheten er at hun er utro med en kollega mot mannen hun har vært gift med i et par tiår. Jeg blir så kvalm av det. 

Og når det gjelder mannen hun er utro med, nekter hun han å date andre. Hun er selv utro, deler seng og hus med sin mann, og lever et deilig familieliv i et stort hus og nyter alle goder som det gir med hytte fine biler, ferier og økonomisk trygghet. Mens han som hun treffer bak ryggen til mannen skal sove alene, bo trangt, ha vanskelig økonomi og være fornøyd med smuler fra hennes kjærlighet og selskap her og der. Han skal hun ha helt alene, han skal ikke få ha annet selskap enn henne. Og så skal hun få ha i pose og sekk. Og utad er hun varm og god og omtenksom og "gode snille xx" 

Jeg blir så kvalm.... 

Anonymkode: 4c056...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du er ikke over han ennå? 

Anonymkode: cdaf4...e67

• Liker 10
Skrevet

Dette angår da ikke deg. Du får ta en Afipran.

Anonymkode: 17c8c...fb0

• Liker 4
Skrevet

Fortell han det. Uansett om det er eksen eller ikke, hun kan ikke holde på sånn. Da bør i det minste mannen også få finne noen på si.

Anonymkode: 6a09a...540

Skrevet

Det er foresten en god del utro folk på kg, så kommentarene vil gjenspeile det 

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan han kan sitte å si at hun er så snill. Når hun skader både mannen sin og barna sine ved å innlede et forhold med en annen mann uten å rydde opp i egne relasjoner først. Og det at hun har rett på å leve sånn mens min ekskjæreste skal sitte alene og bare få se henne litt her og der.. 

Og det er så sykt at noen kan være så egoistiske, og fremstå som en slags helgen. Aller helst vil jeg at alle skal se henne for den hun er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er foresten en god del utro folk på kg, så kommentarene vil gjenspeile det 

Håper hun finner tråden da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fortell han det. Uansett om det er eksen eller ikke, hun kan ikke holde på sånn. Da bør i det minste mannen også få finne noen på si.

Ja jeg synes det bør være sånn. At hennes mann skulle fått vite det med en gang, og fått mulighet til å date. Og så at min ekskjæreste skulle fått muligheten til å ha fler, siden hun har to. 

Men hun tenker bare på seg selv, og vil så klart ikke at mennene skal ha andre. Bare hun skal få ha flere. Og hun mener det er rett. Jeg blir så kvalm. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette angår da ikke deg. Du får ta en Afipran.

Anonymkode: 17c8c...fb0

Nei det gjør vel ikke det. Men neste gang jeg treffer ekskjæresten skal jeg si at hun gjør meg kvalm og hvorfor. 

Skrevet

Anonymt brev i postkassa er gjenganger tipset på kg. 

Anonymkode: cdaf4...e67

Skrevet

Er det noe hun ikke er, så er det snill og god ihvertfall. Det er 100% sikkert. 

Skrevet

Ja, hva hadde man egentlig forventet av kommentarer her? Mye søppel ute å går. Både her på kg og ellers i samfunnet. 
Hvordan var bruddet mellom deg og eksen? Tror du han ville stolt på deg om du fortalte han? Evt. vet han om dette kanskje og er tilfreds?

Anonymkode: 5f051...445

Skrevet

Hvordan vet du alt dette? 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hun fremstiller seg selv som en snill og god person utad. En dame som strikker og bryr seg om hage og interiør og som setter familien først. Sannheten er at hun er utro med en kollega mot mannen hun har vært gift med i et par tiår. Jeg blir så kvalm av det. 

Og når det gjelder mannen hun er utro med, nekter hun han å date andre. Hun er selv utro, deler seng og hus med sin mann, og lever et deilig familieliv i et stort hus og nyter alle goder som det gir med hytte fine biler, ferier og økonomisk trygghet. Mens han som hun treffer bak ryggen til mannen skal sove alene, bo trangt, ha vanskelig økonomi og være fornøyd med smuler fra hennes kjærlighet og selskap her og der. Han skal hun ha helt alene, han skal ikke få ha annet selskap enn henne. Og så skal hun få ha i pose og sekk. Og utad er hun varm og god og omtenksom og "gode snille xx" 

Jeg blir så kvalm.... 

Du må få deg et eget liv....hvis du har planer om å finne deg en ny er det du holder på med et digert rødt flagg. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja jeg synes det bør være sånn. At hennes mann skulle fått vite det med en gang, og fått mulighet til å date. Og så at min ekskjæreste skulle fått muligheten til å ha fler, siden hun har to. 

Men hun tenker bare på seg selv, og vil så klart ikke at mennene skal ha andre. Bare hun skal få ha flere. Og hun mener det er rett. Jeg blir så kvalm. 

Men dette vet vel din eks kjæreste om og syntes det er greit. Han er jo ikke noe  bedre han som har forhold til en som er gift og har familie. Han vil vel ha det sånn og håper i det lengste at hun skal gå fra mannen sin. Han er jo ingen fangst da med dårlig økonomi og bor trangt. Sikkert et hyggelig tidsfordriv. Og du virker sjalu.

Og hvorfor skulle din eks ville ha flere? Han står jo fritt til å date andre om han ønsker det. Hun dekker vel et behov i han da

Ulro folk fortjener hverandre

Anonymkode: 9f304...f1d

• Liker 1
Skrevet

Med "så at min ekskjæreste skulle fått mulighet til å ha fler", så mener du "fler" som i deg da eller?

• Liker 3
Skrevet

Kan du fortelle det til mannen? Eller si til henne at hun må fortelle det selv?

Anonymkode: b1639...3bf

Skrevet

Han er eks + du kjenner ikke henne +du driter i mannen hennes= la det være.  Ikke ditt problem.

Anonymkode: 8e649...b3a

Skrevet
Enni skrev (6 minutter siden):

Med "så at min ekskjæreste skulle fått mulighet til å ha fler", så mener du "fler" som i deg da eller?

Hvem bryr seg? At han får vite er uansett viktig for han.

Skrevet

Jeg forstår bare ikke hvorfor du bryr deg om dette? Hvorfor angår det deg hva din eks gjør?  Om han velger en dårlig kvinne, utro kvinne, eller en mann for den saks skyld,  så har vel uansett ikke du noe med det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...