AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #1 Del Skrevet 9. november 2024 Vært sammen med typen i et år og flyttet sammen for rundt 3 mnd siden. Typen har som han sier alltid hatt unormalt lyst på meg og sier at han aldri har opplevd dette før... Med noen. At han har vært periode person ellers. Jeg opplever at han ønsker å ha seg hver enste dag og gjerne flere ganger om dagen... Og om nettene. Noen ganger må jeg si nei da jeg blir sliten og ønsker å sove. Han kommenterer alltid hvor tiltrekkende han synes jeg er og at han ikke får nok av meg. Er dette normalt etter å ha vært sammen en stund? Forventer kanskje ikke at det blir sånn over flere år, men som oftest har det dabbet litt av i mine rød forhold rundt 3-4 mnd merket. Anonymkode: 2ebd6...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg og kjæresten er sånn. Vi vil ha hverandre hele tiden. Nå har vi ikke flyttet sammen, men vi er ekstremt fysiske og kliner, klemmer og tar på hverandre så mye som mulig. Vi er i starten og slutten av førtiårene. Kjemien vår er til å ta og føle på. Så ja, med rett person vil lysten øke. Anonymkode: b7464...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Del Skrevet 9. november 2024 Noen er mer lysten enn andre. Og så flott at han tenner på deg. Men det er viktig at du ikke presser deg selv til å ha sex midt på natten om du egentlig ikke har lyst. Anonymkode: 19ea9...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Del Skrevet 9. november 2024 Sånn har jeg hatt det i alle mine forhold. Jeg er veldig seksuell og jeg velger meg menn som er det, eller som jeg tenner det i. Han jeg er sammen med nå (vært i fem år) sier at han trodde nesten at sex ikke var noe for han, men han har jo bare vært sammen med kvinner som har vært lite erotiske av seg og kjedelige i senga. Han trengte bare noen som tente gnisten, så ble han jo til en sexmaskin Anonymkode: d2b3a...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg har alltid hatt svingende lyst, og hatt lange perioder med svært lav lyst. Men med eksen så endret sexlysten seg helt! Jeg ville helst ha sex hver gang vi møttes, og gjerne flere ganger om dagen. Vi passet så godt sammen seksuelt, at jeg bare ville ha mer hele tiden! Jo bedre kjent vi ble, jo bedre ble også sexen, og jo mer lyst hadde jeg. Anonymkode: 776dd...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #6 Del Skrevet 9. november 2024 I min verden er det du beskriver et rødt flagg 🚩 Antar det er derfor du spør, at du synes noe er litt "off" med en mann som må ligge med deg midt på natten fordi du er så tiltrekkende? Høres mer ut som han er avhengig deg og vil kontrollere deg. Det å holde partner våken om natten er en klassisk start på voldsspiral da man ikke fungerer godt uten søvn, og ikke klarer å reagere klart nok. Har vært utsatt for dette selv, vil bare anbefale deg å sove et annet sted hvis han ikke lar deg i fred, evt et annet hus. Anonymkode: 8c2fc...1d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #7 Del Skrevet 9. november 2024 Min er sånn, vi har vært sammen to år. Han er klar bare jeg tar på ham omtrent. Og han er ikke kontrollerende og full av røde flagg, han er derimot raus, hengiven og tolerant! Anonymkode: 8e697...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #8 Del Skrevet 9. november 2024 Anabole steorider. Anonymkode: 7b3f9...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #9 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og han er ikke kontrollerende og full av røde flagg, han er derimot raus, hengiven og tolerant! Anonymkode: 8e697...161 Synes du svaret ditt hjelper dersom trådstarter virkelig er bekymret og har det vondt? Så skal du liksom stå der og hevde at hun burde være glad for det? Anonymkode: 8c2fc...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #10 Del Skrevet 9. november 2024 Ikke bekymringsverdig med mindre noe er off. Kos dere! Anonymkode: 410c4...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #11 Del Skrevet 9. november 2024 De fleste opplever at sexlysten varierer og at den ofte kommer i utakt mellom partnere, så bare kos dere så lenge det varer. Ikke bry deg om hva som er normalt eller ikke, for slike ting kan være så forskjellige, og ingenting er feil så lenge det kjennes fint. Anonymkode: 8e0aa...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #12 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Synes du svaret ditt hjelper dersom trådstarter virkelig er bekymret og har det vondt? Så skal du liksom stå der og hevde at hun burde være glad for det? Anonymkode: 8c2fc...1d9 Det er da ingenting som tilsier at TS har det vondt og er bekymret...? Anonymkode: 776dd...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #13 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er da ingenting som tilsier at TS har det vondt og er bekymret...? Anonymkode: 776dd...5ab Tuller du? Alt tyder på at hun er bekymret. Hun skriver tråd her inne. Hun skriver hun er sliten av det. Anonymkode: 8c2fc...1d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #14 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vært sammen med typen i et år og flyttet sammen for rundt 3 mnd siden. Typen har som han sier alltid hatt unormalt lyst på meg og sier at han aldri har opplevd dette før... Med noen. At han har vært periode person ellers. Jeg opplever at han ønsker å ha seg hver enste dag og gjerne flere ganger om dagen... Og om nettene. Noen ganger må jeg si nei da jeg blir sliten og ønsker å sove. Han kommenterer alltid hvor tiltrekkende han synes jeg er og at han ikke får nok av meg. Er dette normalt etter å ha vært sammen en stund? Forventer kanskje ikke at det blir sånn over flere år, men som oftest har det dabbet litt av i mine rød forhold rundt 3-4 mnd merket. Anonymkode: 2ebd6...b31 Svært individuelt. Personlig har jeg aldri hatt det sånn med noen. Jeg har en mye mer «dempet» seksualitet en det. Anonymkode: 5e132...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #15 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tuller du? Alt tyder på at hun er bekymret. Hun skriver tråd her inne. Hun skriver hun er sliten av det. Anonymkode: 8c2fc...1d9 Hun sier hun i blant sier nei fordi hun er sliten og vil sove. At man er sliten og vil sove er ikke det samme som at man er sliten av partners sexlyst. Det må da være lov å være trøtt og sliten i blandt, og si nei til sex? Anonymkode: 776dd...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 9. november 2024 #16 Del Skrevet 9. november 2024 Følte det var sånn de første ti årene, i hvert fall fem. Tror jeg møtte den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #17 Del Skrevet 9. november 2024 Det må være noe galt med de forrige forholdene, dabber det av etter tre måneder, er noe riv ruskende. Jeg er for øvrig stødig kåt av meg flere ganger daglig, kaninfasen i begynnelsen av et forhold varer i noen år og er 3-4-5 ganger daglig. Men jeg setter tydelige grenser for at om jeg sover, så vil jeg ikke vekkes. Anonymkode: d5079...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #18 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det må da være lov å være trøtt og sliten i blandt, og si nei til sex? Anonymkode: 776dd...5ab Du får lese svarene mine over her og hvis ikke det er nok, så vet ikke jeg hva som er det. Anonymkode: 8c2fc...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #19 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du får lese svarene mine over her og hvis ikke det er nok, så vet ikke jeg hva som er det. Anonymkode: 8c2fc...1d9 Jeg har lest svarene dine, og jeg er fullstendig uenig med deg, og det er derfor jeg svarer deg... Jeg leser overhode ikke noe bekymringsfullt i det TS skriver. At man noen ganger må si nei fordi man heller vil sove er ikke det samme som at partner har startet en voldsspiral og holder henne våken. Det er ikke ett lite hint engang til at han ikke respekterer henne når hun sier nei, det er du som tolker dette til å være manipulerende og stempler han til å være en drittsekk... Det er helt normalt å ha lyst på partneren sin på natta! Det er ikke normalt å tolke det til at partneren er en potensiell voldtektsmann så man bør sove på ulike rom. Anonymkode: 776dd...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #20 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har lest svarene dine, og jeg er fullstendig uenig med deg, og det er derfor jeg svarer deg... Jeg leser overhode ikke noe bekymringsfullt i det TS skriver. At man noen ganger må si nei fordi man heller vil sove er ikke det samme som at partner har startet en voldsspiral og holder henne våken. Det er ikke ett lite hint engang til at han ikke respekterer henne når hun sier nei, det er du som tolker dette til å være manipulerende og stempler han til å være en drittsekk... Det er helt normalt å ha lyst på partneren sin på natta! Det er ikke normalt å tolke det til at partneren er en potensiell voldtektsmann så man bør sove på ulike rom. Anonymkode: 776dd...5ab Se her ja, nå klarte du å sette ord på tankene og argumentere for eget syn og uenighet, fremfor å forsøke å manipulere meg over på ditt lag ved å angripe meg og mine meninger. Flott! Det kan jeg respektere. Anonymkode: 8c2fc...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå