AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:34 #1 Del Skrevet lørdag kl 04:34 Jeg har ikke så mye imot en god trolletråd, det er en del av forumet. Men en ting som irriterer meg, er at noen legger inn så overdrevent mange skrivefeil, og da sånne som helt åpenbart er skrevet feil med vilje. Det er punktsetting og skrivefeiler som egentlig ikke finnes naturlig, det er ikke noe som kan skyldes autocorrect eller pølsefingre på mobilen eller at man er litt kjapp, det er heller ikke sånn folk som faktisk skriver dårlig skriver, ikke folk med dysleksi engang. Det er helt åpenbart lagt inn med vilje. Hva er grunnen? Det er vel kanskje for å spille dum da, men de er jo ironisk nok for dumme til å spille dum på en bra måte. Jeg mener at de beste trolleinnleggene er velskrevne, for det er mer provoserende at TS er en idiot eller et rasshøl når den skriver bra. Det får mer slagkraft også, når det ikke er så åpenbart at det er tull. Hva tenker dere? Anonymkode: aadbc...5d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:03 #2 Del Skrevet lørdag kl 09:03 De har bare dårlig rettskriving, og det har mange i dag dessverre av en eller annen grunn. Folk her inne blander dialekt, bruker ikke komma, avsnitt eller stor bokstav ved starten av en ny setning eller stor forbokstav når de skriver navnet på byer, land, kontinent eller folk. Anonymkode: 38216...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:41 #3 Del Skrevet lørdag kl 09:41 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ikke så mye imot en god trolletråd, det er en del av forumet. Men en ting som irriterer meg, er at noen legger inn så overdrevent mange skrivefeil, og da sånne som helt åpenbart er skrevet feil med vilje. Det er punktsetting og skrivefeiler som egentlig ikke finnes naturlig, det er ikke noe som kan skyldes autocorrect eller pølsefingre på mobilen eller at man er litt kjapp, det er heller ikke sånn folk som faktisk skriver dårlig skriver, ikke folk med dysleksi engang. Det er helt åpenbart lagt inn med vilje. Hva er grunnen? Det er vel kanskje for å spille dum da, men de er jo ironisk nok for dumme til å spille dum på en bra måte. Jeg mener at de beste trolleinnleggene er velskrevne, for det er mer provoserende at TS er en idiot eller et rasshøl når den skriver bra. Det får mer slagkraft også, når det ikke er så åpenbart at det er tull. Hva tenker dere? Anonymkode: aadbc...5d0 Hm. Jeg tenker at … jeg vil ha sjokolade. Anonymkode: 2cbf3...c10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:45 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:45 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hm. Jeg tenker at … jeg vil ha sjokolade. Anonymkode: 2cbf3...c10 Men det er <jævli> dummt Anonymkode: 795fe...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:28 #5 Del Skrevet lørdag kl 10:28 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hm. Jeg tenker at … jeg vil ha sjokolade. Anonymkode: 2cbf3...c10 Du er en av de kjempemorsomme folkene som skriver at de skal ha fisk til middag i dag under nyhetssaker om kjendiser? Det er nesten like irriterende som troll med påtatte skrivefeil. Anonymkode: aadbc...5d0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:29 #6 Del Skrevet lørdag kl 10:29 Jeg synes troll er patetiske. Har man virkelig ikke noe bedre å ta seg til enn å trolle på forum så har man et trist liv. Anonymkode: 1e0d1...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:33 #7 Del Skrevet lørdag kl 10:33 Trolletråder med overskrifter som "hvem bil bør jeg sjøpe når jeg får fører kortet" er garantert respons. Anonymkode: 431e5...6df 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:38 #8 Del Skrevet lørdag kl 10:38 Enig. Anonymkode: 4ccfc...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:47 #9 Del Skrevet lørdag kl 10:47 Mange nettroll er også så sinte at de ikke bryr seg. Det går en kule varmt, og da må man bare få ut alt man vil uten å ta seg tid til å sjekke grammatiske feil. Sånn kan jeg også bli når jeg er sint og full. Er jeg edru, er jeg mye mer fattet og grammatisk korrekt uten skrivefeil. Anonymkode: a867a...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:07 #10 Del Skrevet søndag kl 23:07 Jeg synes ike det er illle, altså. Aldrig sett skrivefil her? Anonymkode: 9f1f3...478 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:12 #11 Del Skrevet søndag kl 23:12 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 5.34): Jeg har ikke så mye imot en god trolletråd, det er en del av forumet. Men en ting som irriterer meg, er at noen legger inn så overdrevent mange skrivefeil, og da sånne som helt åpenbart er skrevet feil med vilje. Det er punktsetting og skrivefeiler som egentlig ikke finnes naturlig, det er ikke noe som kan skyldes autocorrect eller pølsefingre på mobilen eller at man er litt kjapp, det er heller ikke sånn folk som faktisk skriver dårlig skriver, ikke folk med dysleksi engang. Det er helt åpenbart lagt inn med vilje. Hva er grunnen? Det er vel kanskje for å spille dum da, men de er jo ironisk nok for dumme til å spille dum på en bra måte. Jeg mener at de beste trolleinnleggene er velskrevne, for det er mer provoserende at TS er en idiot eller et rasshøl når den skriver bra. Det får mer slagkraft også, når det ikke er så åpenbart at det er tull. Hva tenker dere? Anonymkode: aadbc...5d0 Mange som ikke er norske her også. Eller skriver feil. Ikke legg så mye i det. Anonymkode: 9f1f3...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:14 #12 Del Skrevet søndag kl 23:14 Jeg har sinnsykt mye skrivefeil uten å være troll. Er bare fordi jeg er så impulsiv og trykker feil på veien. AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 11.47): Mange nettroll er også så sinte at de ikke bryr seg. Det går en kule varmt, og da må man bare få ut alt man vil uten å ta seg tid til å sjekke grammatiske feil. Sånn kan jeg også bli når jeg er sint og full. Er jeg edru, er jeg mye mer fattet og grammatisk korrekt uten skrivefeil. Anonymkode: a867a...382 Er ikke troll for å være sinnt? Troll betyr å krangle uærlig. Å poste bak meninger du ikke har, for å skape diskusjon. Ikke å være uenig med noen å ha en mening du ikke liker. Troll er en imposter, på søken etter reakjsoner. Er heller aldri full, drikker ikke alkohol. Men har skrivefeil så ofte at det er faktsik latterlig. Anonymkode: 21e08...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tror nok at det dere kaller troll er kverulanter. Diskusjonsforum er som fluepapir på kverulanter. I tillegg så tror jeg også « troll « begrepet blir misbrukt av de som ikke ønsker å bli imotsagt, altså hersketeknikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Noen liker bare å lire av seg random tankespinn, evt pølsevev, for å se om de får noe respons. For å klø skrivekløen. Det er harmløst og bør tåles på et "lavterskeltilbud" som KG. De bør vel likevel holde seg for god til å "ta" folk som åpenbart mangler noe, for eksempel mangler alder. Saklig korreksjon er noe annet. Anonymkode: 4c003...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 5.34): Jeg har ikke så mye imot en god trolletråd, det er en del av forumet. Men en ting som irriterer meg, er at noen legger inn så overdrevent mange skrivefeil, og da sånne som helt åpenbart er skrevet feil med vilje. Det er punktsetting og skrivefeiler som egentlig ikke finnes naturlig, det er ikke noe som kan skyldes autocorrect eller pølsefingre på mobilen eller at man er litt kjapp, det er heller ikke sånn folk som faktisk skriver dårlig skriver, ikke folk med dysleksi engang. Det er helt åpenbart lagt inn med vilje. Hva er grunnen? Det er vel kanskje for å spille dum da, men de er jo ironisk nok for dumme til å spille dum på en bra måte. Jeg mener at de beste trolleinnleggene er velskrevne, for det er mer provoserende at TS er en idiot eller et rasshøl når den skriver bra. Det får mer slagkraft også, når det ikke er så åpenbart at det er tull. Hva tenker dere? Anonymkode: aadbc...5d0 De er alkoholpåvirket/ruset når de troller. Anonymkode: 342b8...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå