Gå til innhold

Formidler han sannheten ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten gjennom 5 mnd sier han vil være kjæresten min. Imidlertid skal han dra alene til India i 2026 og på jordomseiling nå. Han sier han er sliten og virker ikke glad . Jeg er likevel velkommen og han sier og skeiver at han vil være min kjæreste. Hender det at menn er for feige til å slå opp? Men vil at kvinnen skal gjøre det? Han har vært på Tinder i skjul i 5 mnd. 

Anonymkode: 59d47...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt du sier før den siste setningen er dessverre irrelevant informasjon.

Det du må fokusere på er at han har vært på tinder i skjul i fem måneder. Det forteller deg at han, med sikkerhet, søker etter noe annet; vi kan ikke vite om det er forhold, ONS, ff, oppmerksomhet eller hva. Det kan eventuelt også være all of the above.

Du vet, med sikkerhet, at han ikke er tilfreds med kun deg. Er det noe du kan leve med? Er det noe du VIL leve med? Jeg vet det gjør vondt og jeg vet at du nok ønsker så inderlig at det ikke skal være sant, men de fleste som står i disse situasjonene, angrer aller mest på at de ikke gikk når svaret lyste oss rett i øyene. Slik som dette du beskriver.

Han er ikke klar for å være monogam med deg. Det høres ut som han holder deg på gress, fram til noe bedre dukker opp... Du fortjener bedre!

Anonymkode: 2a1e8...0ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hatt avtale om å være eksklusive i disse fem månedene forresten?

Anonymkode: 2a1e8...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på Tinder fordi han vil finne seg en (annen) kjæreste. Er du interessert i å ha en kjæreste som når som helst slår opp når han finner noe bedre? Virker veldig ustabilt og fjortiss for meg!

Anonymkode: 1f206...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han har vært på Tinder i skjul i 5 mnd. 

Altså du må få deg selvrespekt kvinne.

Anonymkode: 13bb7...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...