Dmhead82 Skrevet fredag kl 23:35 #1 Del Skrevet fredag kl 23:35 Hva tenker dere om dette emnet? Jeg har en kamerat som er av asiatisk opprinnelse, men han er oppvokst i Norge og har et norsk navn. Han sliter sinnsykt med å komme i kontakt med norske kvinner. Han ønsker å få seg en norsk kjæreste. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:44 #2 Del Skrevet fredag kl 23:44 Hver gang jeg er på fest eller utested synes jeg det ser ut som mennene med utenlandske ander gjør det bedre fordi de er såpass utadvente og joviale. De er liksom mer uredde, og derfor får de også mer napp. Det er i hvert fall mitt inntrykk. Kanskje annerledes for de med aner fra øst-asia. Anonymkode: 67954...091 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:46 #3 Del Skrevet fredag kl 23:46 Tror det går mer på personlighet og om du er visuelt blessed eller ikke. En kjekk mann er en kjekk mann, uavhengig av opphav. Anonymkode: 7d27c...4f7 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:48 #4 Del Skrevet fredag kl 23:48 Asian som i Koreansk, Kinesisk, Japansk , Vietnamesisk, etc? Anonymkode: f6719...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:49 #5 Del Skrevet fredag kl 23:49 Tror det er tilfeldigheter og norske menn klager de også, så det er nok ikke han. Vanskelig dating tider. Men må han ha norsk kjæreste? Sier ikke han ikke kan, men hvem vet hvem han vil ende opp å like? Anonymkode: faf57...d45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet lørdag kl 09:19 Forfatter #6 Del Skrevet lørdag kl 09:19 9 hours ago, AnonymBruker said: Asian som i Koreansk, Kinesisk, Japansk , Vietnamesisk, etc? Anonymkode: f6719...fc3 Vietnamesisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet lørdag kl 09:20 Forfatter #7 Del Skrevet lørdag kl 09:20 9 hours ago, AnonymBruker said: Tror det er tilfeldigheter og norske menn klager de også, så det er nok ikke han. Vanskelig dating tider. Men må han ha norsk kjæreste? Sier ikke han ikke kan, men hvem vet hvem han vil ende opp å like? Anonymkode: faf57...d45 Han har prøvd å date jenter i hans egen kultur, men det blir for stor avstand og kulturkræsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet lørdag kl 11:53 #8 Del Skrevet lørdag kl 11:53 Dmhead82 skrev (12 timer siden): Hva tenker dere om dette emnet? Jeg har en kamerat som er av asiatisk opprinnelse, men han er oppvokst i Norge og har et norsk navn. Han sliter sinnsykt med å komme i kontakt med norske kvinner. Han ønsker å få seg en norsk kjæreste. Koreansk adoptert her. Jeg har aldri hatt suksess mot norske kvinner på den fronten. De kan like meg godt, men kun som venn til slutt. Når jeg har spurt om det er noe de kan sette fingern på, så nevner de kun at de ikke får de følelsene. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet lørdag kl 14:12 Forfatter #9 Del Skrevet lørdag kl 14:12 2 hours ago, Ivy said: Koreansk adoptert her. Jeg har aldri hatt suksess mot norske kvinner på den fronten. De kan like meg godt, men kun som venn til slutt. Når jeg har spurt om det er noe de kan sette fingern på, så nevner de kun at de ikke får de følelsene. Trist å høre, men ikke gi opp! Alltid en der ute for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:22 #10 Del Skrevet lørdag kl 14:22 Ivy skrev (2 timer siden): Koreansk adoptert her. Jeg har aldri hatt suksess mot norske kvinner på den fronten. De kan like meg godt, men kun som venn til slutt. Når jeg har spurt om det er noe de kan sette fingern på, så nevner de kun at de ikke får de følelsene. Sånn er det for de fleste menn, uansett etnisitet. Kvnner tror de mennene de vil ha er nok av til alle, de er blind på resten. Anonymkode: fc762...63e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:28 #11 Del Skrevet lørdag kl 14:28 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn er det for de fleste menn, uansett etnisitet. Kvnner tror de mennene de vil ha er nok av til alle, de er blind på resten. Anonymkode: fc762...63e Vi liker ikke de samme mennene, vi passer godt med ulike mennesker. Anonymkode: faf57...d45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet lørdag kl 14:29 #12 Del Skrevet lørdag kl 14:29 Tror mye har med innstillingen å gjøre. Du må på en måte ha troen. Menn i alle former og med ulik personlighet får dame og barn, men om man stresser med det... Da virker det som alt stopper opp. Har en nabo som var singel til han ble 40. Tror han kunne fått mange, om han bare åpnet øynene litt. Nå har han dame, og et så positiv vi aldri har sett han før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:32 #13 Del Skrevet lørdag kl 14:32 Dmhead82 skrev (5 timer siden): Han har prøvd å date jenter i hans egen kultur, men det blir for stor avstand og kulturkræsj. Vietnamesiske jenter som er oppvokst i Norge? Eller jenter fra Vietnam? Anonymkode: adf74...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:46 #14 Del Skrevet lørdag kl 14:46 Tja. Kjenner en fyr som er halvt vietnamesisk, han har mye mer draget enn mange av de "helnorske" jeg kjenner. Men han er utadvendt, god på å se andre mennesker, og veldig hyggelig, har mange interesser og venner. Det er mye viktigere enn hvilket land foreldrene dine kommer fra. Anonymkode: 81d11...701 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet lørdag kl 14:53 Forfatter #15 Del Skrevet lørdag kl 14:53 20 minutter siden, AnonymBruker said: Vietnamesiske jenter som er oppvokst i Norge? Eller jenter fra Vietnam? Anonymkode: adf74...9fc Begge deler. De som er oppvokst i Norge som han har møtt beholder stort sett kulturen som foreldrene er fra. Mens de håndfulle som er lik han er ikke interessert og har norske kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:17 #16 Del Skrevet lørdag kl 15:17 Det har nok fint lite med utseendet å gjøre, hvis han er veldig usikker så stråler det ut, utstråling er det første man legger merke til ved andre mennesker og det er så undervurdert. Anonymkode: ef02c...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:22 #17 Del Skrevet lørdag kl 15:22 Har aldri følt at det er vanskeligere for meg enn for etniske nordmenn. Det er noen for alle. Anonymkode: f91b9...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:33 #18 Del Skrevet lørdag kl 16:33 Ikke nødvendigvis. Jeg er etnisk norsk. Har aldri kommet i kontakt med en etnisk norsk kvinne på Tinder. Totalt sett har jeg vært på date med to norske kvinner i løpet av mine 36 år. Det er bare en helt ekstremt vanskelig gruppe å nå inn til. Jeg kjenner riktignok til flere asiatere med norske kjærester, og jeg har kun draget på asiatere selv. Anonymkode: 8b00b...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet lørdag kl 16:34 #19 Del Skrevet lørdag kl 16:34 Dmhead82 skrev (2 timer siden): Trist å høre, men ikke gi opp! Alltid en der ute for deg Hehe takk, vil ikke kalle det gitt opp, men det har ikke vært en prioritet eller noe jeg har stresset med de siste 13 årene. Det endrer seg ikke for fremtiden heller. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånn er det for de fleste menn, uansett etnisitet. Kvnner tror de mennene de vil ha er nok av til alle, de er blind på resten. Anonymkode: fc762...63e Det kan så være, men jeg har såpass selvinnsikt at mye av det skyldes pga. meg selv. Jeg har mine ting som garantert er dealbreaker for mange, men på den andre siden er det et krav fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:41 #20 Del Skrevet lørdag kl 16:41 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Jeg er etnisk norsk. Har aldri kommet i kontakt med en etnisk norsk kvinne på Tinder. Totalt sett har jeg vært på date med to norske kvinner i løpet av mine 36 år. Det er bare en helt ekstremt vanskelig gruppe å nå inn til. Jeg kjenner riktignok til flere asiatere med norske kjærester, og jeg har kun draget på asiatere selv. Anonymkode: 8b00b...691 Men har du prøvd utenfor tinder? Sier ikke du skulle hatt norsk dame, men vi er ikke umulige. Vi vil som regel møte en mann vi også, noen mange. Anonymkode: faf57...d45 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå