Gå til innhold

Over xn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere tenker om en mann sier at han savner å gjøre ring han og xn gjorde, feks si at man savner å lage en spesiell matrett. Er han ikke over henne?

Anonymkode: 03de8...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh...don't. Jeg hadde opplevd det som veldig ubehagelig hvis exen plutselig begynte å kontakte meg med forespørsler om å lage mat og alt mulig rart. Nei, gjort er gjort. Vi slo opp av en grunn. Hva om hun har funnet seg en annen i tillegg? Hvis det er tilfelle, gjør du det i hvert fall ikke!

Anonymkode: d434a...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på personen over. Hvis du virkelig fremdeles elsker hun, si det. Bare vær ærlig om det liksom. Det verste som kan skje er at hun ikke føler det på samme måte, men da vet dere begge hvor man har hverandre.

Anonymkode: 2f155...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker dette som at du er den nye damen? 

Litt rart av han å si det til deg tør jeg å påstå... Hadde reagert selv. 

Anonymkode: 823ba...9fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er «nydama». Blir usikker på om han er ferdig med xn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg er «nydama». Blir usikker på om han er ferdig med xn.

Jeg hadde ikke lagt så mye i det, da det rett og slett bare er snakk om.selve matretten han synes var god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på hva det er...

Jeg og eksen spiste ofte sushi, jeg savner spise sushi, jeg hadde ikke rørt eksen om jeg fikk betalt for det engang... Men jeg liker fortsatt sushi...

Anonymkode: 3ae29...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 0.31):

Jeg lurer på hva dere tenker om en mann sier at han savner å gjøre ring han og xn gjorde, feks si at man savner å lage en spesiell matrett. Er han ikke over henne?

Det hadde jeg blitt litt betenkt over faktisk. Synes det er en uting å nevne ekser i hytt og pine når man er i er nytt forhold 

Anonymkode: 5f205...45f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 0.31):

Hvor ofte nevner han det da? Er det ofte så er han ikke ferdig, er det en gang i skuddåret så kan man fort bare forsnakke seg litt. "Eksen gjorde sånn og sånn.. " etc. Fort gjort. Tenker hyppigheten på hvor ofte han never dennne eksen har alt å si. Stusser også over at dette er ett ganske nytt forhold. Da er det vel ikke så lurt å drive å dra frem eksen sin hele tiden hvis man har tenkt til å bli i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si om han er over henne, men den man tenker mye på, den har man lett for å prate om.

Det er en stor uting å bringe opp ekser når man er i et nytt forhold. Kjæresten til TS kunne bare ha sagt at den matretten er det lenge siden han laget, så den har han savnet. Trengte ikke å nevne eksen i det hele tatt.

Så jeg ville nok ha blitt betenkt. Men, du får se hvordan han er videre, og eventuelt ta opp at du synes det er ubehagelig at hun dukker opp som samtaleemne så ofte (om det skjer ofte). Om det kun blir et engangstilfelle, så ville jeg bare glemt det.

Anonymkode: 5272f...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...