AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Skrevet 8. november 2024 Hei. jeg har en gutt på 10 år, han har alltid hatt mye hår på armene. Men nå mister han noe av de lange hårene når han dusjer/tørker seg. Noen som er kjent med dette? Anonymkode: 49f31...0b5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #2 Skrevet 9. november 2024 Alopecia? Hvordan er håret på hodet og beina? Anonymkode: 1e5fb...7dd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alopecia? Hvordan er håret på hodet og beina? Anonymkode: 1e5fb...7dd Er helt normalt. Kun armene som alltid har hatt langt hår som mistes Anonymkode: 49f31...0b5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei. jeg har en gutt på 10 år, han har alltid hatt mye hår på armene. Men nå mister han noe av de lange hårene når han dusjer/tørker seg. Noen som er kjent med dette? Anonymkode: 49f31...0b5 Han nærmer seg puberteten og kroppen forbereder seg på å bli voksen med voksen hormoner/fra gutt til mann. Pust med magen dette er normalt. Babyer med langt hår mister og håret. Anonymkode: 552be...fe0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Han nærmer seg puberteten og kroppen forbereder seg på å bli voksen med voksen hormoner/fra gutt til mann. Pust med magen dette er normalt. Babyer med langt hår mister og håret. Anonymkode: 552be...fe0 Ok, tusen takk. Jeg ble kjempe redd Anonymkode: 49f31...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå