Gå til innhold

Syns dere at det er greit om mannen/ daten aldri komplimenterer, sier fine ting?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dere fortsatt å date noen mann eller kvinne som aldri da noe kompliment eller fint til deg?

Jeg har truffet noen menn, har merka at noen av de aldri sier noe pent til meg, mens jeg ga de masse komplimenter. Andre igjen sier og gir veldig uttrykk for positive ting. 

Hvis rn mann ikke gir meg komplimenter, så tenker jeg automatisk " he is not that into me". Men jeg var en gang i forhold med en slik mann... ga meg aldri komplement, annet enn at om han ikke syns jeg var fin ville han ikke vært med meg. 

Jeg klarer ikke være i noe forhold med noen som ikke gir men gjerne mottar komlementer. 

Bør en overse mangelen på komplementer, eller er det tegn på at han egentlig ikke er så interessert? Altså hvis antallet komplementer på annet enn kvalitet på sex er lik 0. 

Anonymkode: 092b5...08e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt uaktuelt hvis mannen min aldri ga meg komplimenter. Håper ingen finner seg i et slikt forhold.

Anonymkode: 78322...a3f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist.

Nei, vil ikke det. Har lyst på et koslig liv.

Tror det kan være lurt å vente med sex til du vet de er snillere mot deg.

Anonymkode: 6532a...2b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det faktisk litt viktig med komplimenter begge veier. Jeg trenger ikke å dynkes i dem heller, men det er noe med å føle seg sett og satt pris på. 

Anonymkode: 0e889...258

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye komplimenter blir for dumt syns jeg.

Var fint som veldig ung, da trenger man bekreftelser. 

Som voksen trenger jeg ikke høre slikt. Det er falskt. 

Ett skikkelig komplement er når noen vil tilbringe tid med deg, bryr seg om deg ect

"Å så fiiin du var på håret", "så peen du er", slike ting blir for teit.  😅

Anonymkode: 25e19...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ett skikkelig komplement er når noen vil tilbringe tid med deg, bryr seg om deg ect

Det går jo an å komme med mer orginale og genuine komplimenter enn disse eksemplene, da. Hvis man er interessert i en person og ser litt dypere inn i en person, så finnes det mye man kan gi komplimenter for på, og på en mer naturlig måte.

Anonymkode: 0e889...258

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er ikke falskt om det er genuint. Jeg sier komplimenter til folk når de faller ned i hodet på meg. Som at jeg sa mamma har fine farger sist uke. Det var det jeg tenkte, så jeg sa det og hun ble glad.

Anonymkode: 6532a...2b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplimenter er fint og hyggelig når de er ekte og spontane, men ikke avgjørende i seg selv. Det finnes mange måter å vise at man setter pris på partneren, og å gi komplimenter faller ikke naturlig for alle.

Jeg hadde en nær kollega som tydeligvis levde etter "si noe pent hver dag"-prinsippet, og for meg ble det bare falskt og masete. Jeg klarer meg heller uten enn å få konstruerte "hva kan jeg si i dag"-kommentarer etter timeplan - de mister sin verdi veldig raskt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker at han viser det i stedet for å si det, alltid :) Hyggelig om det er sjeldent for da er det gjerne noe ektefølt når det først kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Takk for at det finnes noen som deg. Jeg er nok ikke den som er flink med å gi komplimenter. Jeg kan si sånt som at jeg synes «jeg har det veldig kjekt sammen med», fin du er» og slikt så sant jeg mener det. Men det må være noe som virkelig stikker seg frem, da jeg er mer fokusert på selve daten og det som blir sagt. I et forhold sitter de nok litt løsere, men der blir det blomster, gaver, overraskelser som dominerer. Selv er jeg ikke så opptatt av slikt, fordi jeg føler meg veldig bra generelt og kjenner ikke et behov for at andre skal bekrefte noe jeg selv vet. Men hyggelig er det jo de få gangene det skjer. Tid er det mest verdifulle jeg har, og at jeg jeg vil dele den med en er egentlig det største komplimentet jeg kan gi, og ikke minst få.

Anonymkode: 5bdb8...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ville dere fortsatt å date noen mann eller kvinne som aldri da noe kompliment eller fint til deg?

Jeg har truffet noen menn, har merka at noen av de aldri sier noe pent til meg, mens jeg ga de masse komplimenter. Andre igjen sier og gir veldig uttrykk for positive ting. 

Hvis rn mann ikke gir meg komplimenter, så tenker jeg automatisk " he is not that into me". Men jeg var en gang i forhold med en slik mann... ga meg aldri komplement, annet enn at om han ikke syns jeg var fin ville han ikke vært med meg. 

Jeg klarer ikke være i noe forhold med noen som ikke gir men gjerne mottar komlementer. 

Bør en overse mangelen på komplementer, eller er det tegn på at han egentlig ikke er så interessert? Altså hvis antallet komplementer på annet enn kvalitet på sex er lik 0. 

Anonymkode: 092b5...08e

Dere har forskjellig kjærlighetspråk. Du har åpenbart kjærlige ord som ditt språk. Kansje disse andre mennene har tjeneste, eller berøring. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...