AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Del Skrevet 8. november 2024 Hvorfor ? Det er veldig mange ting som henger sammen plutselig det siste året. Tegn overalt. Tilgeldige folk snakker til meg som om de kjente meg og visste akkurat hva de skal si. Møter tilfeldigvis gamme kjente på pussige plasser til de mest relevante tider. Jeg får skikkelig noia. Anonymkode: e98de...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. november 2024 #2 Del Skrevet 8. november 2024 Hvis det plager deg/skaper angst, så anbefaler jeg å ta en prat med fastlegen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #3 Del Skrevet 8. november 2024 Kanskje det kunne være lurt med en prat med legen din? Anonymkode: 5c44b...53d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor ? Det er veldig mange ting som henger sammen plutselig det siste året. Tegn overalt. Tilgeldige folk snakker til meg som om de kjente meg og visste akkurat hva de skal si. Møter tilfeldigvis gamme kjente på pussige plasser til de mest relevante tider. Jeg får skikkelig noia. Anonymkode: e98de...779 Synkronisering. Universet gir deg det du trenger. Du er på rett vei? Anonymkode: 97a55...19a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #5 Del Skrevet 8. november 2024 Hva har du røyka i kveld? Anonymkode: fb55c...a6d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #6 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor ? Det er veldig mange ting som henger sammen plutselig det siste året. Tegn overalt. Tilgeldige folk snakker til meg som om de kjente meg og visste akkurat hva de skal si. Møter tilfeldigvis gamme kjente på pussige plasser til de mest relevante tider. Jeg får skikkelig noia. Anonymkode: e98de...779 Kvifor får du noia? Universet viser deg at du er på rett veg ❤️ Anonymkode: aded1...10d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #7 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvifor får du noia? Universet viser deg at du er på rett veg ❤️ Anonymkode: aded1...10d Jeg har også tenkt det at jeg er på rett vei. Psykiatrien vil nok mene noe annet. Historiene mine er så crazy. Anonymkode: e98de...779 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #8 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kvifor får du noia? Universet viser deg at du er på rett veg ❤️ Anonymkode: aded1...10d Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor mange overtroiske mennesker som deg som er her, og som er villig til å tro på hva som helst helt uten noe bevis. Anonymkode: 67764...fa7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #9 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor mange overtroiske mennesker som deg som er her, og som er villig til å tro på hva som helst helt uten noe bevis. Anonymkode: 67764...fa7 Ja er det ikke flott? Kanskje du skulle forsøke selv, og åpne deg for en større virkelighet? Anonymkode: 1b515...cee 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #10 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja er det ikke flott? Kanskje du skulle forsøke selv, og åpne deg for en større virkelighet? Anonymkode: 1b515...cee At du kaller fri fantasi uten bevis, hvor tilsvarende påstander har feilet gang på gang, for en større virkelighet, så værsågod. Jeg foretrekker den virkelige virkeligheten. Anonymkode: 67764...fa7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #11 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At du kaller overtro og fri fantasi uten bevis, hvor tilsvarende påstander har feilet gang på gang, for en større virkelighet, så værsågod. Jeg foretrekker den virkelige virkeligheten. Det er typisk at i stedet for å komme med argumenter eller bevis, så var alt du hadde å komme med at vi må "åpne" oss. Hva med kritisk tenkning? Anonymkode: 67764...fa7 Anonymkode: 67764...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #12 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg opplever det samme, og fikk det salig bekreftet da min ene forelder døde brått. Alt hen hadde sagt, alle tegn, hvorfor det og det skjedde, det bare gikk opp som et lys for meg når hen døde. Det aller merkeligste var at hen snakket om arv med meg bare knapt en uke før hen falt om. Anonymkode: ca97b...bd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #13 Del Skrevet 11. november 2024 Ko ko Anonymkode: f9d83...f19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #14 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 19.35): Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor mange overtroiske mennesker som deg som er her, og som er villig til å tro på hva som helst helt uten noe bevis. Anonymkode: 67764...fa7 Eg skjønar godt at du synst eg er koko. Eg har livet på stell, høgare utdanning og er heilt a4. Men så skjedde det noko som gjorde at eg forsto at det finst fleire dimensjonar. Og eg vil aldri tilbale Anonymkode: aded1...10d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #15 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 0.11): Eg skjønar godt at du synst eg er koko. Eg har livet på stell, høgare utdanning og er heilt a4. Men så skjedde det noko som gjorde at eg forsto at det finst fleire dimensjonar. Og eg vil aldri tilbale Anonymkode: aded1...10d Hva skjedde? Anonymkode: 577a0...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #16 Del Skrevet 20. november 2024 Alzheimer? Anonymkode: 709d0...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #17 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 22.43): Ko ko Anonymkode: f9d83...f19 Det er jo faktisk sant at jeg er ko-ko, men det tar ikke vekk mine opplevelser eller følelser, selv med riktig medisinering. Anonymkode: e98de...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 20. november 2024 #18 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo faktisk sant at jeg er ko-ko, men det tar ikke vekk mine opplevelser eller følelser, selv med riktig medisinering. Anonymkode: e98de...779 Hvis det er en slags psykose, så vil riktig medinisering kunne ta vekk innbilte opplevelser. Men hvis det bare er utslag av helt vanlig confirmation bias, så er det heller å lære seg kritisk tenkning som er løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #19 Del Skrevet 20. november 2024 Vi mennesker er laget slik at vi ser sammenhenger, også der hvor det ikke nødvendigvis er noen. Jeg ville snakket med lege (eller psykolog om du har en) dersom du opplever dette som noe ubehagelig. Jeg kan også få litt sånne tanker når jeg har sovet veldig dårlig over lengre tid. Hender jeg hører ting også, som ikke er der. Jeg er bevisst så jeg er ikke helt psykotisk, men jeg dypper av og til tåa uti og da blir jeg små paranoid sånn som du beskriver. Anonymkode: 4289c...af9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå