AnonymBruker Skrevet 8. november #1 Del Skrevet 8. november Vi er invitert i morgen og alle skal ta med en rett hver. Jeg tenker å bruke denne alminiumsformen. Men lokket har 2 sider. Den ene siden er hvit og andre er sølv. Hvilken av sidene skal være på utsiden??? Legger ved bilde Anonymkode: e9c80...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #2 Del Skrevet 8. november Anonymkode: e9c80...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #3 Del Skrevet 8. november Sølv ned, for å holde på varmen Anonymkode: 4977d...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #4 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sølv ned, for å holde på varmen Anonymkode: 4977d...262 Takk Hva om hvis jeg skal ha noe kald oppi den? Skal jeg da ta hvite siden ned?? Ts Anonymkode: e9c80...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #5 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk Hva om hvis jeg skal ha noe kald oppi den? Skal jeg da ta hvite siden ned?? Ts Anonymkode: e9c80...0bd Nei Anonymkode: af667...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november #6 Del Skrevet 9. november Sølv ned, hvit opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå