AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror jeg har rett på dekket operasjon for fjerning av overflødig hud. MEN jeg tørr ikke gå til min fastlege for å få henvisning uten å ville begrunne det her, kan man henvises av noen andre eller må man gå via fastlegen? Anonymkode: 52707...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Du kan betale hele legetimen av egen lomme og gå til en privat lege. Men tror at fastlegen din uansett får vite det så lenge du søker om å få det dekket av det offentlige, så er usikker på om det er vits i? Det har også blitt ganske strengt å få slikt dekket offentlig, bare så du er forberedt. Anonymkode: 82add...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror jeg har rett på dekket operasjon for fjerning av overflødig hud. MEN jeg tørr ikke gå til min fastlege for å få henvisning uten å ville begrunne det her, kan man henvises av noen andre eller må man gå via fastlegen? Anonymkode: 52707...af9 Da får du be om en tie hos en kollega på samme legekontor. Eller gjøre alt privat. Anonymkode: a9d59...28b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Det er veldig strengt hos det offentlige, jeg fikk ikke operasjon. De målte ved å legge en linjal under henget og det skulle henge ned til 7 cm. Alt under var avslag. Anonymkode: bae39...93b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du kan betale hele legetimen av egen lomme og gå til en privat lege. Men tror at fastlegen din uansett får vite det så lenge du søker om å få det dekket av det offentlige, så er usikker på om det er vits i? Det har også blitt ganske strengt å få slikt dekket offentlig, bare så du er forberedt. Anonymkode: 82add...fb1 Åh var usikker på akkurat det, om privatlege kan henvise til det offentlige. Ingen problem at legen min finner utav det, bare klarer ikke gå med det til henne. Tusentakk for nyttig svar<3 Anonymkode: 52707...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er veldig strengt hos det offentlige, jeg fikk ikke operasjon. De målte ved å legge en linjal under henget og det skulle henge ned til 7 cm. Alt under var avslag. Anonymkode: bae39...93b Ja de vil ikke ut med mer enn de må🥲 tusentakk for svar, da kan jeg jo måle, syns kravene er diffuse og har savnet antall cm, så det var til stor hjelp!😊 Anonymkode: 52707...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er veldig strengt hos det offentlige, jeg fikk ikke operasjon. De målte ved å legge en linjal under henget og det skulle henge ned til 7 cm. Alt under var avslag. Anonymkode: bae39...93b Fikk dekket helt uten linjal og uten 7 cm heng 🤷🏼♀️ Det ble skrevet akkurat det samme her inne da jeg skulle igjennom samme prosess i 2020. Fikk dekket både mage, lår og brystløft. Anonymkode: dd47c...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fikk dekket helt uten linjal og uten 7 cm heng 🤷🏼♀️ Det ble skrevet akkurat det samme her inne da jeg skulle igjennom samme prosess i 2020. Fikk dekket både mage, lår og brystløft. Anonymkode: dd47c...6f7 Det er vel som alle steder forskjell på hvem man kommer til. Glad på dine vegne, er du fornøyd i ettertid? Og gikk du via fastlegen? Anonymkode: 52707...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fikk dekket helt uten linjal og uten 7 cm heng 🤷🏼♀️ Det ble skrevet akkurat det samme her inne da jeg skulle igjennom samme prosess i 2020. Fikk dekket både mage, lår og brystløft. Anonymkode: dd47c...6f7 Sikkert heldig da, kravene er 7 cm på mage lett å finne på nett. Noen får dog dekket pga andre plager men det er vanskelig. Anonymkode: 90d2b...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja de vil ikke ut med mer enn de må🥲 tusentakk for svar, da kan jeg jo måle, syns kravene er diffuse og har savnet antall cm, så det var til stor hjelp!😊 Anonymkode: 52707...af9 Ut med mer enn de må? Hva er det for en uttalelse? Offentlige sykehus er en velferdsgode, der vi alle betaler for å få nødvendig og forsvarlig helsehjelp. Det er snakk om å prioritere og de som tar avgjørelser skal følge retningslinjer både ut fra økonomiske hensyn men og ut fra likhetsprinsippet. Det er dine og mine skattepenger de disponerer. Anonymkode: a9d59...28b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ut med mer enn de må? Hva er det for en uttalelse? Offentlige sykehus er en velferdsgode, der vi alle betaler for å få nødvendig og forsvarlig helsehjelp. Det er snakk om å prioritere og de som tar avgjørelser skal følge retningslinjer både ut fra økonomiske hensyn men og ut fra likhetsprinsippet. Det er dine og mine skattepenger de disponerer. Anonymkode: a9d59...28b Jeg vet godt hva det er, og det er ett faktum at de ikke vil ut med mer enn de må ifølge paragrafene, nettopp fordi de disponerer våre skattepenger. I visse situasjoner burde det dog vært mer rom for å avgjøre en sak på grunnlag av skjønn og kunne ta avgjørelse på basis av egne vurderinger. Anonymkode: 52707...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå