AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Skrevet 8. november 2024 Hei. Jeg tror jeg har noe søvnproblem og har derfor noen spørsmål til dere normale mennesker: Hvor ofte er du trøtt i løpet av dagen? Når på dagtid kjenner du på trøtthet? Hvor lenge av gangen vil du si at du føler deg opplagt? Føler du deg uthvilt etter å ha sovet om natten? Hvor mange timer sover du pr natt? På forhånd takk for svar❤️ Anonymkode: a2ca5...968
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Skrevet 8. november 2024 Sover 6-7 timer, er alltid trøtt. Når jeg ikke har sønnen min hjemme og har fri må jeg ofte sove et par ganger i løpet av dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så trøtt at jeg bare sitter og halvsover i sofaen til jeg kan legge meg. Føler meg aldri uthvilt, er bare våken dersom jeg gjør noe aktivt, som å trene, gå tur, drive med hobbyen min, osv. Anonymkode: a9d5d...7a0 1
Fant80 Skrevet 8. november 2024 #3 Skrevet 8. november 2024 VELDIG mye trøtt,spesielt på denne tiden av året. Sover 6-7 timer som personen over. Oppe hver eneste dag klokka 5.30. Føler jeg aldri får noe energi påfyll. Men har nok mye med at jeg ikke trives særlig med tilværelsen. Føler alt er ensformig og går på autopilot. Merker enorm forskjell når jeg drar utenlands på ferie f.eks. Får vanvittig mye energi og føler meg raskt veldig bra. 1
tirben Skrevet 8. november 2024 #4 Skrevet 8. november 2024 Sover ca 6 timer, men er aldri trøtt på dagen. Orker ikke sene kvelder.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #5 Skrevet 8. november 2024 Uthvilt og opplagt er jeg vel aldri. Sover 6-7 timer om natta, men gjerne avbrutt av at jeg våkner en gang eller to. Mer søvn har jeg ikke tid til. Anonymkode: 2393e...afd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Skrevet 8. november 2024 Sover normalt fra 23.00 - 6.00. Våkner da av meg selv, og føler meg helt uthvilt. En sjelden gang kan jeg kjenne trøtthet på ettermiddagen, da går jeg en tur, en telefon, begynner med noe i huset... Anonymkode: 6c376...fcb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #7 Skrevet 8. november 2024 Sover 8,5 timer. Da føler jeg meg aldri trett. Masse energi og trener hver morgen. Får jeg under 8 timer er jeg ekstremt trøtt hele dagen. Det skjer gjennomsnittlig 1 gang i uka Anonymkode: 0ec20...5bc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #8 Skrevet 8. november 2024 Det er kvaliteten på søvnen som er viktig, ikke nødvendigvis antall timer. Hvis du er trøtt hele tiden, så bør du dra til lege og ta blodprøver for å utelukke fysiske ting. Man kan bli ekstremt trøtt og ha dårligere søvn ved visse mangler. Anonymkode: 53a65...c2a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #9 Skrevet 8. november 2024 Sover 4-6 timer i gjennomsnitt tror jeg. Er alltid trøtt. Sovner alltid ekstremt seint. Nå er jeg arbeidsledig da, så jeg kan hente igjen litt søvn hvis jeg ikke skal noe. Men når jeg jobbet hendte det ofte at det ble null timer med søvn, begynte veldig tidlig på jobb. Jeg blir ekstremt trøtt mellom 14-17 føler jeg, og så igjen mellom 19-20. Nå er klokka snart ti og jeg har plutselig våknet til liv. Irriterende greier. Liker egentlig å være morgenfugl, men kroppen vil ikke være med på det akkurat nå. Anonymkode: 9cb92...5c5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #10 Skrevet 8. november 2024 Til vanlig er jeg uthvilt, men det hender jeg sover mindre enn normalt. F.eks i dag sov jeg ca 6 timer før jeg sto opp. Det gjorde at jeg nesten sovnet i et møte på jobb, men ellers gikk det greit. Men det er unntaksvis, som regel sover jeg 7-8 timer og klarer meg fint gjennom dagen. Anonymkode: d78b2...d57
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #11 Skrevet 8. november 2024 Sover 6-7 timer om natten. Oftest med flere oppvåkninger, noen ganger heøe natten. Er alltid klar for å stå opp når klokken ringer (ringer kl 5.30-6.00), jeg spretter opp, men merker det i 8 draget. Det går over etter litt før jeg får en ny knekk i 13 tiden. Jeg har fri en dag i uken og da leverer jeg i barnehagen, drar hjem og sover 1,5 time. Gjør litt ærend og husarbeid og sover nye 1,5 time igjen før jeg henter. Legger meg mellom 21.30-22.00. I helgene kan jeg også ta en middagshvil for å orke dagen litt lettere. Anonymkode: 68d1a...58f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #12 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sover 6-7 timer, er alltid trøtt. Når jeg ikke har sønnen min hjemme og har fri må jeg ofte sove et par ganger i løpet av dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så trøtt at jeg bare sitter og halvsover i sofaen til jeg kan legge meg. Føler meg aldri uthvilt, er bare våken dersom jeg gjør noe aktivt, som å trene, gå tur, drive med hobbyen min, osv. Anonymkode: a9d5d...7a0 Det kalles utbrent! Anonymkode: 93976...c46
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #13 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei. Jeg tror jeg har noe søvnproblem og har derfor noen spørsmål til dere normale mennesker: Hvor ofte er du trøtt i løpet av dagen? Når på dagtid kjenner du på trøtthet? Hvor lenge av gangen vil du si at du føler deg opplagt? Føler du deg uthvilt etter å ha sovet om natten? Hvor mange timer sover du pr natt? På forhånd takk for svar❤️ Anonymkode: a2ca5...968 Hvor ofte er du trøtt i løpet av dagen? - Hele dagen Når på dagtid kjenner du på trøtthet? - er sliten og trøtt hele tiden Hvor lenge av gangen vil du si at du føler deg opplagt? - ikke vært opplagt på flere år Føler du deg uthvilt etter å ha sovet om natten? - nei Hvor mange timer sover du pr natt? - 6-8 Anonymkode: 12496...ef7 1
tussi84 Skrevet 8. november 2024 #14 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hei. Jeg tror jeg har noe søvnproblem og har derfor noen spørsmål til dere normale mennesker: Hvor ofte er du trøtt i løpet av dagen? Når på dagtid kjenner du på trøtthet? Hvor lenge av gangen vil du si at du føler deg opplagt? Føler du deg uthvilt etter å ha sovet om natten? Hvor mange timer sover du pr natt? På forhånd takk for svar❤️ Anonymkode: a2ca5...968 Trøtt ofte, våkner ikke til før på ettermiddagen engang. Er mest trøtt om morgen, fra 12/13 og utover er jeg mer våken. På kvelden er jeg kjempe våken. Gjerne litt utover natta og. Føler meg sjeldent uthvilt når jeg står opp, men jeg sover aldri sammenhengende mer enn maks 2 timer. Av 7-8 timers søvn så har jeg vært våken 4 ganger minst. Må ofte om jeg kan ta igjen søvn på dagtid 1-2 t om jeg har mulighet for å overleve dagen. Sover som regel samtidig med babyen. Jeg står opp når baby våkner om morgen stort sett rundt 07, men sovner ikke før tidligst kl 01 på natta. De dagene mannen tar barna om morgen sover jeg gjerne til 10/11, men da er jeg opplagt når jeg står opp. Står jeg opp før 09, så er jeg zombie langt utover dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå