Gå til innhold

Reaksjon etter MMR vaksina.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk poden din reaksjon på MMR vaksina? Hvordan utarta det seg? Varte reaksjonen lenge?

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma mø
Skrevet

Aldri sett en eneste reaksjon på noen vaksiner, jeg.

Kanskje jeg bare har noen hardhauser til barn, men tror det er ganske sjeldent med reaksjoner- ihvertfall de sterke.

Skrevet

MMRvaksina er den eneste vaksina vi har hatt reaksjon på, Ida fikk 40 i feber 10 dager etter hun tok vaksina. Feberen varte fra hun våknet en morgen til hun la seg. Den gikk litt ned og gikk litt opp i løpet av dagen, og var helt annet type feber enn hun har ved influense o.l.

Skrevet

MMR er også den eneste vaksinene Lukas har fått reaksjon på. Tror det var 7 dager etterpå da han fikk feber som varte 2-3 dager. Han hadde også dårlig apetitt i denne perioden etter vaksinen og til feberen var over

Skrevet

Min nevø fikk reaksjon på denne vaksinen. Han hadde noe eksem som baby, litt allergisk. Da han fikk MMR vaksinen, brøyt eggallergi ut for fullt(denne vaksinen er dyrket på proteiner fra høns....) og han fikk astma.

Det er ingen tvil om at det var vaksinen som utløste det hele.

Ellers kjenner jeg en annen liten gutt som begynte og falle inn i sin egen verden etter denne vaksinen. Plutselig fikk man ikke kontakt med han på en lang stund. Han begynte også og dunke hodet i denne perioden.

Han tålte dårlig de første vaksinene også, og det toppet seg da han fikk denne!

Han fikk også voldsomme raseriutbrudd sammen med dette.

De fikk imidlertidig rettet opp skadene ved hjelp av homeopati, og han er idag en velfungerende gutt.

Mange vil nok påstå at disse tingene kunne kommet allikevel, men foreldrene, og andre som står disse to nær, er ikke i tvil. Alt skjedde umiddelbart etter MMR vaksinen.

Det mest skremmende er at disse tingene ikke blir registrert som vaksineskader....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...