Gå til innhold

I.hate.my.life

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hater livet orker snart ikke mer skal jeg ringe legevakt?

Anonymkode: 9a22c...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shadow work.. hvorfor hater du livet? Er det det du gjør? Jeg hatet livet mitt før, men nå begynner jeg like det smått. Har enda en vei igjen.

Begynn i det små. Gjør ting du vil og gleder deg over. Om det så bare er å ta et bad eller unne deg noe fint. 

Trives du i jobb/skole? Lever du mye basert på andres forventninger? Er du people pleaser? Sier du ofte ja selv om du noen gang vil si nei? Du har en del spørsmål spørre deg selv, men den perioden du erni må er noe å bli sterkere og vokse av. 

Ikke ta letteste vei ut, for du vet aldri hva som er konsekvenser av det so. Reinkarnasjon hvor du må tilbake til omtrent samme livet som nå i et neste liv å. Jeg er ufør jeg, ingen venner, lite familie. Men jeg holder ut. Hverdagene mine er ensomme, men har en spirituell tro som holder meg mye oppe. Meditasjon hjelper på. Det blir bedre!

Anonymkode: 64567...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo åpenbart bare for å få oppmerksomhet. Man vil at folk skal komme løpende og stille masse spørsmål, mens man selv gir så lite info som mulig. Det blir for dumt.

Anonymkode: 8f054...a28

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi kan ikke vite om det er en generell følelse av å ville dø - i den forstand at man er nedbrutt og sliten, og ønsker å slippe - eller om det involverer en tanke om selvmord hvor man ønsker å utføre en handling som fører til døden for den som utfører det.

Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i det ovennevnte, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her.

Hvis du sliter med slike tanker vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

• Mental Helse: 116 123 
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med omtanke og hilsen,

_popcorn_, adm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...