Gå til innhold

dagen har ikke med NOE å skal være her i helgen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

altså..har datet en fyr noen uker, vært hos han noen helger, han overnattet her kun natt til jobbdag.. da ikke hatt med noe..reagert litt mem tenkt jaja.. Han satt en tannbørste igjen her første gangen men har da altså ikke med noe såpe, bøker, klær.. ingenting.. Han sier han aldri bruker deo da han ikke svetter..greit nok, lukter aldri vondt.. Men kunne jo ha luktet godt? og ingen rene boxere, t-skjorter ? hva er dette ? kjenner det stritter litt i meg..  

Anonymkode: fa726...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Hvem har med bøker på besøk?

Anonymkode: a39c5...65d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De som liker å lese? Hadde nok hatt med det selv skulle jeg vært borte en hel helg. 

Stusser mer på fraværet av rent undertøy 🤷‍♀️

Anonymkode: c7526...ef7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

De som liker å lese? Hadde nok hatt med det selv skulle jeg vært borte en hel helg. 

Stusser mer på fraværet av rent undertøy 🤷‍♀️

Anonymkode: c7526...ef7

Fra en kveld til neste? Han drar vel hjem og dusjer og tar på rent da. 

Eller var han der hele helgen?

Anonymkode: c0f16...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han skal være til søndag kveld når han skal hente barna sine, bøker skulle vært deo, beklager autocorrect og ikke lest gjennom.. han er hos meg nå og kjenner jeg syns det et litt nasty.. han har sovet her 2 ganger før, skal da på jobb og er nydusjet når han kommer men reagerer på at han ikke er innom badet på morgenen og vasker hverken ansikt (og ikke vask ift. at vi har hatt sex) Reagert litt på renholdet hjemme hos han å men han tuller det bort.. hadde akkurat overtatt den leiligheten når vi begynte å date og sier det er mye å få i orden osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han skal være til søndag kveld når han skal hente barna sine, bøker skulle vært deo, beklager autocorrect og ikke lest gjennom.. han er hos meg nå og kjenner jeg syns det et litt nasty.. han har sovet her 2 ganger før, skal da på jobb og er nydusjet når han kommer men reagerer på at han ikke er innom badet på morgenen og vasker hverken ansikt (og ikke vask ift. at vi har hatt sex) Reagert litt på renholdet hjemme hos han å men han tuller det bort.. hadde akkurat overtatt den leiligheten når vi begynte å date og sier det er mye å få i orden osv.. 

Han er urenslig. Hadde ikke orket en så lite hygienisk mann.

Anonymkode: 70f7d...772

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hengte meg opp i det samme 😆 Burde jo ikke bry meg om det,men jaja.

Deo burde alle bruke uansett.og er det planlagt overnatting,og han allerede har parkert tannbørste hos deg,så hadde det nok vært rimelig å kreve et par rene boksere og t-skjorter. Så sån sett er du jo ikke helt urimelig med tankene dine. Men det koster jo ingenting å bare si det til han at du synes det er greit at han gjør det. Er jo ditt bosted,dine regler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (2 minutter siden):

Hengte meg opp i det samme 😆 Burde jo ikke bry meg om det,men jaja.

Deo burde alle bruke uansett.og er det planlagt overnatting,og han allerede har parkert tannbørste hos deg,så hadde det nok vært rimelig å kreve et par rene boksere og t-skjorter. Så sån sett er du jo ikke helt urimelig med tankene dine. Men det koster jo ingenting å bare si det til han at du synes det er greit at han gjør det. Er jo ditt bosted,dine regler. 

spurte om han hadde glemt tingene sine i bilen, men nei trengte ingen ting for bare en helg.. jeg sa at du trenger vel en ren boxer og greit med ny t-skjorte eller? men da tuller han det bort med om ikke jeg heller vil ha han uten boxer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurte om han hadde glemt tingene sine i bilen, men nei trengte ingen ting for bare en helg.. jeg sa at du trenger vel en ren boxer og greit med ny t-skjorte eller? men da tuller han det bort med om ikke jeg heller vil ha han uten boxer.. 

Æsj 🤢🤢

Anonymkode: d8e8c...5b4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han er urenslig. Hadde ikke orket en så lite hygienisk mann.

Anonymkode: 70f7d...772

nei er litt det jeg freaker litt av nå.. vært småting jeg har reagert på og toppa seg litt nå.. og nytter ikke si jeg syns du skal.  for om han selv ikke syns det i utgangspunktet.. og såå tidlig i en datefase..nei jeg gidder ikke oppdra en voksen mann.. uff.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som han tar hygiene veldig lett. Faktisk overrasket over at han dro med tannbørste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt spontan overnatting første gang så den kjøpte vi på butikken her sammen etter å ha blitt enige om å dele ei flaske vin men da måtte han jo overnatte🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg. Alltid. Selv når jeg bare skal en tur i butikken. 

...men jeg har også med meg toalettsaker og rent undertøy om jeg skal overnatte noe sted. Han ser kanskje for seg en helg uten behov for klær overhodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg. Alltid. Selv når jeg bare skal en tur i butikken. 

...men jeg har også med meg toalettsaker og rent undertøy om jeg skal overnatte noe sted. Han ser kanskje for seg en helg uten behov for klær overhodet?

er akkurat det, vi skal på kino og ut å spise i morgen, jeg hadde jo regnet med en pen skjorte eller litt finere genser e.l. Har selv planlagt kjole men nå har jeg lyst å bare sende han hjem.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært ærlig og sagt til at han renslighet er viktig for meg. At jeg trenger en som ser likt på det som meg. Dusj, deo, rent undertøy, t-skjorte daglig. Og at dette fikser jeg dessverre ikke. Bye bye.

Anonymkode: 8efe3...b33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde vært ærlig og sagt til at han renslighet er viktig for meg. At jeg trenger en som ser likt på det som meg. Dusj, deo, rent undertøy, t-skjorte daglig. Og at dette fikser jeg dessverre ikke. Bye bye.

Anonymkode: 8efe3...b33

takk, akkurat det jeg tenker bare ikke så tøff..Men dette har jo gnagd meg nå i hele kveld.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor han langt unna? Kan det tenkes at han drar hjem til seg selv og dusjer og skifter imorgen?

Anonymkode: a0532...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er du og ikke vi som ligger med denne karen. Så hvorfor forteller du dette til oss? Er sexen bra?

Anonymkode: c6ca9...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bor han langt unna? Kan det tenkes at han drar hjem til seg selv og dusjer og skifter imorgen?

Anonymkode: a0532...da1

3 kvarter unna, så ville jo vært rart, men får se i morgen hva han gjør da.. også evt ta en prat da.. dette har virkelig legget en demper på kvelden 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...