Gå til innhold

Hcg??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Fant ut at jeg er gravid. Hurra!! Etter 11 spontanaborter tror jeg ikke det funker denne gangen heller... Mine hcg prøver er alt for lave.. Jeg hadde 49 på tirsdag og 149 i dag... Sukk. Har noen solskinnshistorie å dele...? 

Anonymkode: 8c477...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en grei økning, men hørtes lavt ut…? Hvor langt er du på vei? 

Anonymkode: be8db...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er veldig lavt... Har ikke peiling på hvor langt jeg er. Har uregelmessig mens og eggløsning.. 

Endret av Kimmel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lavt.

Jeg hadde lav økning tre ganger. To ble spontanabort, tredje gang er 11 år nå... så det hender jo det glimter til. 

Anonymkode: a2dfa...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er veldig lavt.

Jeg hadde lav økning tre ganger. To ble spontanabort, tredje gang er 11 år nå... så det hender jo det glimter til. 

Anonymkode: a2dfa...a87

Men dumt man uroer seg for ting man ikke rår over, men jeg leter etter svar over alt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for deg! Jeg Googlet hcg-tabell nå, og der nivåene dine kan være helt fine om du er veldig kort på vei. Så hvis du akkurat har blitt gravid, og er type 4 uker på vei eller noen dager til, så er det helt normale verdier. Kanskje måle enda en gang i neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg håper for deg! Jeg Googlet hcg-tabell nå, og der nivåene dine kan være helt fine om du er veldig kort på vei. Så hvis du akkurat har blitt gravid, og er type 4 uker på vei eller noen dager til, så er det helt normale verdier. Kanskje måle enda en gang i neste uke?

Takk for at du heier! Det betyr faktisk mye. Ja, jeg tror ikke jeg er veldig langt på vei. 4 uker kan godt stemme. Jeg fikk ikke positiv test før søndag. Da var den super svak! Bør kanskje måle hcg neste uke.. Bare redd det faktisk skaper mer forvirring enn nødvendig. Ikke lett dette... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har jeg dårlige erfaringer. To ganger dårlig utvikling og begge ganger SA. 

Anonymkode: 039c9...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dessverre har jeg dårlige erfaringer. To ganger dårlig utvikling og begge ganger SA. 

Anonymkode: 039c9...29a

Huff. Trist, men jeg skjønner hvor det bærer. Vært igjennom det alt for mange ganger... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne er sikkert helt gull, men jeg har jo ikke peiling på hvor lange sykluser jeg har eller når eggløsning var

Kan legge inn første dag i siste mens også, og så legge inn hva hcg var på dag x av mens syklus, og hva hcg var på dag y av mens syklus (De dagene du tok hcg prøver)

Anonymkode: 09990...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...