AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:57 #101 Del Skrevet fredag kl 06:57 Even Tuell skrev (9 timer siden): Da gjør du en svært snever og lite opplyst kobling mellom pikk, rumpe og homofili. Om pikk-i-rompe var kriteriet for å være homofil, så skulle vel alle menn som har analsex med kona også homofile. Mannen til TS tenner fortsatt å henne, som er en kvinne. Han liker åpenbart å ha sex med kvinner. Han virker ikke å foreslå sex med andre menn. Og selv om TS ta ham analt med en strapon, er det fremdeles de to som har sex. En kvinne og en mann. Tenne på og faktisk ha sex med en av motsatt kjønn? Er ikke det selve definisjonen på heterofili? ... selv i din forenklede verden? Ts. Der slapp jeg å tenke mer på vi møttes aldri mer😄 Anonymkode: fa40b...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:15 #102 Del Skrevet fredag kl 18:15 Even Tuell skrev (21 timer siden): Da gjør du en svært snever og lite opplyst kobling mellom pikk, rumpe og homofili. Om pikk-i-rompe var kriteriet for å være homofil, så skulle vel alle menn som har analsex med kona også homofile. Mannen til TS tenner fortsatt å henne, som er en kvinne. Han liker åpenbart å ha sex med kvinner. Han virker ikke å foreslå sex med andre menn. Og selv om TS ta ham analt med en strapon, er det fremdeles de to som har sex. En kvinne og en mann. Tenne på og faktisk ha sex med en av motsatt kjønn? Er ikke det selve definisjonen på heterofili? ... selv i din forenklede verden? Jeg er mann og har aldri ønsket noen form for anal sex. Så ja man er semi homofil om man ønsker det i noen form. Anonymkode: 9060f...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet fredag kl 18:18 #103 Del Skrevet fredag kl 18:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er mann og har aldri ønsket noen form for anal sex. Så ja man er semi homofil om man ønsker det i noen form. Anonymkode: 9060f...eca Håper du ikke liker å bli sugd heller for det er vist også noe noen homofile liker 🤦 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet fredag kl 22:59 #104 Del Skrevet fredag kl 22:59 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er mann og har aldri ønsket noen form for anal sex. Så ja man er semi homofil om man ønsker det i noen form. Anonymkode: 9060f...eca Jeg er mann og har aldri ønsket å se svette mannfolk løpe etter en ball på TV. Så ja, man er semi homofil om man liker å se på svette menn løpe rundt i noen form. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå