AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Del Skrevet 8. november 2024 Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Del Skrevet 8. november 2024 Normalt hos oss, veldig merkelig hos andre sikkert. Anonymkode: 05223...378 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #3 Del Skrevet 8. november 2024 Kudos for at han tør å spørre. Nei, det er ikke en merkelig forespørsel. Normalt? Hvor mange må ha gjort det, for at det er normalt? Hos oss var det hun som satte i gang denne ideen, etter som hun blir veldig opphisset av å stimulere meg bak. Du skal ikke være engstelig for at mannen egentlig vil ha en annen mann. Det er deg, og dine handlinger han tenner på. Anonymkode: dd948...780 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Burde fått seg en mannlig elsker. Han er skap homofil Anonymkode: 67657...4cf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 8. november 2024 #5 Del Skrevet 8. november 2024 (endret) Ikke uvanlig og har ingenting med homosexualitet å gjøre, MEN ikke gjør noe du ikke er komfortabel med. Endret 8. november 2024 av Gidavmeg 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg elsker å ta min mann med strap on. Men det er jo noe man må være komfortabel med selv. Og det tar tid å bli god på det, også! Anonymkode: 3c16d...ed9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #7 Del Skrevet 8. november 2024 Normalt hos oss, unormalt hos andre. Jeg husker godt min første gang - det var veldig rart og noe jeg gjorde for hans del, men vi var jo godt vant med gjensidig anallek, og jeg likte (liker enda) å tilfredsstille han seksuelt, så jeg er glad han var såpass på. Han hadde erfaring med det fra før, det hadde ikke jeg. Anonymkode: fbba7...5fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #8 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Spørsmålet burde vell heller være hva vill du da? Anonymkode: 53db0...3ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #9 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Betyr det noe om det er normalt? Det er absolutt ikke uvanlig, for å si det sånn.. Menn får en helt annen form for orgasme når prostata blir stimulert, og det er vel ikke rart at de ønsker å utforske det? En gang i tiden ble det sett på som helt sykt og perverst å stimulere klitoris. Vi vet heldigvis bedre i dag. Det eneste spørsmålet her burde være om det er noe du ønsker å gjøre, ikke hva anonyme fremmede på nett synes. 😊 Anonymkode: 1c371...711 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #10 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Burde fått seg en mannlig elsker. Han er skap homofil Anonymkode: 67657...4cf Idiot. Du viser din manglende kunnskap.. Anonymkode: 1c371...711 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #11 Del Skrevet 8. november 2024 Heldig du! Jeg har så lyst til å utforske hans prostata, men her er hans rumpe forbudt område. Respekterer selvfølgelig det, men forferdelig irriterende å vite at han har stort potensiale til nytelse der, men ikke få utforske det. Anonymkode: f66fe...bce 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #12 Del Skrevet 8. november 2024 Syns ikke det er en merkelig forespørsel å få av den ene personen man har sex med nei. jeg har prøvd strapon, ga meg null og syns det bare var rart men han jeg tok med strapon elsket det og går nå ikke inn i forhold med damer som ikke er villig til å gjøre det jevnlig. ☺️ Anonymkode: bcedd...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #13 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Hva er vanlig? Er mindretall som ønsker det, men bra han delte det med deg. Verste du kan gjøre er å være nedlatende og dømme han når han er så trygg på deg at han deler innerste fantasier. Se positivt på det sånn sett, han er trygg nok til å dele. Og er det ikke noe du ønsker, så sier du det på en god måte Anonymkode: 8f0d4...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #14 Del Skrevet 8. november 2024 Bare mistet all tenning på han. Synes det er rart at man vil ha noe i rumpa som mann, da kunne han heller fått seg en annen mann tenker nå jeg Anonymkode: f8b1f...047 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #15 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare mistet all tenning på han. Synes det er rart at man vil ha noe i rumpa som mann, da kunne han heller fått seg en annen mann tenker nå jeg Anonymkode: f8b1f...047 helt enig 😭 syntes det er veldig lite mannlig å ville ha noe i rumpa… Anonymkode: 07f8d...04d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #16 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): helt enig 😭 syntes det er veldig lite mannlig å ville ha noe i rumpa… Anonymkode: 07f8d...04d 100% enig. Jeg ville aldri gått med på det Anonymkode: 27afd...2a7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #17 Del Skrevet 8. november 2024 Menn har prostata… han er ikke homofil bare fordi han liker analsex. Dømmende du er TS. Anonymkode: 52779...a4d 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #18 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg ønsker virkelig ikke å se mannen min i den posisjonen, noen gang. Anonymkode: 4970a...21f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 8. november 2024 #19 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Burde fått seg en mannlig elsker. Han er skap homofil Anonymkode: 67657...4cf Du vet at homofili ikke handler om rompe og analsex liksom? I så fall er det svært mange homofile menn der ute ... de har en fitte forran seg og likevel drømmer de om ta dama i analen. Ekte menn puler i fitta, homoer i ræva lizzom? </sarkasme> 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 8. november 2024 #20 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke dette en veldig merkelig forespørsel? Er dette noe som er normalt å gjøre? Anonymkode: f8b1f...047 Nei, ikke veldig merkelig. Det er kanskje mindre vanlig, men det er absolutt ikke uvanlig heller. Bare se på alle nettbutikkene som selger sexleker for prostatat-stimulering. Om var helt uvanlig ville ingen butikk giddet å ta inn slike varer; det ville rett og slett vært elendig butikk. Så mange homofile er det ikke liksom (selv om homofili ikke handler om analsex). Jeg synes du skal føle deg priviligert av å ha en mann som tør å nevne dette for deg. Siden det er mye analsex = homofili-tanker der ute, så er det en barriere å fortelle noe sånt. Uansett om du har lyst til å ta han analt, så er det en stor tillittserklæring at han forteller deg om det. Det er mange forhold der ute hvor man ikke tør å fortelle om et såpass initimt ønske. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå