AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Skrevet 8. november 2024 Jeg har vært borte fra jobb i sju måneder, blant annet fordi sjefen min skjeller meg ut og gir meg helt irrelevante oppgaver. Hun er svært vanskelig å forholde seg til, noe som er en utbredt oppfatning på jobb. Nå har hun kalt meg inn til medarbeidersamtale. Må jeg stille opp på det når jeg er sykmeldt? Vi har nettopp hatt dialogmøte med NAV, så det har vel ikke noe med oppfølging å gjøre. Noen som vet? Anonymkode: 091c5...267
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Skrevet 8. november 2024 Nei, er man sykemeldt skal man ikke på medarbeidsamtale om det ikke passer deg. Dialogmøter er noe annet. Søker du ny jobb og sjefen er såpass at du ikke orker å jobbe der? kjedelig å bruke opp sykepengegrunnlaget dersom du blir ordentlig syk. ( da mener jeg om du er syk pr nå pga arbeidsmiljøet og sjefen) Anonymkode: 6ad03...176 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #3 Skrevet 8. november 2024 Du er vel bare sykemeldt fra å jobbe? Møter, kurs etc er man som regel ikke sykemeldt fra (med mindre en er så syk, sengeliggende 24/7 etc) Anonymkode: 59728...69f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4 Skrevet 8. november 2024 Når man er sykemeldt er man i utgangspunktet sykemeldt fra arbeidet, ikke fra arbeidsplassen. Å stille på medarbeidersamtale kan man fint gjøre som sykemeldt, med mindre man er kun sengeliggende og ikke klarer å engang ta det digitalt Anonymkode: 063a3...e7e 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #5 Skrevet 8. november 2024 wow sykemeldt i 7mnd pga sjef skjeller deg ut og gir deg dårlige oppgaver…… det er litt drøyt. Ikke rart sjefen ikke liker deg. Du vil jo åpenbart ikke gjøre jobben din. Anonymkode: c7730...402 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): wow sykemeldt i 7mnd pga sjef skjeller deg ut og gir deg dårlige oppgaver…… det er litt drøyt. Ikke rart sjefen ikke liker deg. Du vil jo åpenbart ikke gjøre jobben din. Anonymkode: c7730...402 Sjefen skjeller meg ut fordi hun ikke tror på at jeg er syk. Jeg er definitivt helt legitimt syk og ikke i stand til å jobbe. Manglende tilrettelegging hjelper ikke. Anonymkode: 091c5...267
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå