Heidi617 Skrevet 8. november 2024 #1 Skrevet 8. november 2024 Jeg har mottatt arbeidsavklaringspenger de tre siste årene, og venter nå på klarsignal fra NAV for å søke uføretrygd. Den siste tiden har jeg klart å jobbe litt, dette er noen små oppdrag som jeg har fått betalt for (ikke svart arbeid). Er det noen som vet om dette kan skade prosessen med min søknad om uføretrygd?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Skrevet 8. november 2024 Heidi617 skrev (8 minutter siden): Jeg har mottatt arbeidsavklaringspenger de tre siste årene, og venter nå på klarsignal fra NAV for å søke uføretrygd. Den siste tiden har jeg klart å jobbe litt, dette er noen små oppdrag som jeg har fått betalt for (ikke svart arbeid). Er det noen som vet om dette kan skade prosessen med min søknad om uføretrygd? Du viser med dette at du kan jobbe, litt og ikke er 100% ufør. Anonymkode: ab43f...0f7
Fountaine Skrevet 8. november 2024 #3 Skrevet 8. november 2024 Nei, mest sannsynlig ikke. Søker du om 100% ufør?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Skrevet 9. november 2024 Heidi617 skrev (22 timer siden): Jeg har mottatt arbeidsavklaringspenger de tre siste årene, og venter nå på klarsignal fra NAV for å søke uføretrygd. Den siste tiden har jeg klart å jobbe litt, dette er noen små oppdrag som jeg har fått betalt for (ikke svart arbeid). Er det noen som vet om dette kan skade prosessen med min søknad om uføretrygd? Det her var jo ikke mer forståelig enn det første. Har jobben vært en del av aap aktivetsplan? Skal du søke 100% ufør? Man må vel egentlig vente en periode med jobb etter innvilget uføretrygd, men om nav har gitt klarsignal så har de jo det? Hvis du har blitt frisk nok til og jobbe litt etter at du fikk klarsignal må du vel kanskje avklares på nytt? Håper nav har vært involvert i denne jobben. Det har det vel, for du har vel fylt ut meldekort. generelt er det jo dumt og begynne og jobbe litt i denne prosessen om du er usikker på inntektsevnen fremover, men så lenge nav gir tommel opp i forhold til uføregraden du skal søke må det jo være greit. Anonymkode: f12e4...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå