AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg er veldig dårlig på å gå med håret løst, det blir nesten alltid hale. Men nå har jeg klippet meg og fikset ettervekst, så jeg tenkte nå skal jeg bli flinkere å gå med håret løst. Men jeg blir fort lei av håret kommer fram i ansiktet hvis jeg gjør ting, så jeg er ute etter hvordan dere sette opp håret når dere har det løst? F.eks pleier jeg av og til bruke hårbøyle. Men hvordan andre måter er fint å ha håret løst på, men får det litt bort fra ansiktet? Slik du kan gå med i hverdagen. Jeg gjerne med bilde hvordan du pleier å ha det🤩😊 Anonymkode: 83e9e...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 9. november 2024 #2 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg anbefaler å søke på "half updo" eller "half up half down" på YouTube. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg går mest med det i hestehale eller flette selv. Men hvis jeg vil ha litt utslått går jeg med klype sånn her: Anonymkode: 239a4...779 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 12. november 2024 #4 Del Skrevet 12. november 2024 Før hadde jeg håret i strikk hele tiden, jobbet i helseyrket så det var pålagt når jeg har langt hår. Nå jobber jeg på kontor og har håret løst hele tiden, det tok meg noen uker å bli vant med, for som deg syntes jeg var det irriterende når det kom i ansiktet. Nå merker jeg kun at det er der når jeg setter meg fast i bildøra... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #5 Del Skrevet 12. november 2024 Blingblingtahei skrev (59 minutter siden): Før hadde jeg håret i strikk hele tiden, jobbet i helseyrket så det var pålagt når jeg har langt hår. Nå jobber jeg på kontor og har håret løst hele tiden, det tok meg noen uker å bli vant med, for som deg syntes jeg var det irriterende når det kom i ansiktet. Nå merker jeg kun at det er der når jeg setter meg fast i bildøra... "Setter deg fast i bildøra"😂 Ja jeg prøver veldig hardt åha det løst, kan gå en dag men så dagen etterpå, må det opp i hale igjen. Irriterende, men er så vant til det😅 Anonymkode: 83e9e...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå