AnonymBruker Skrevet 8. november #1 Del Skrevet 8. november Har prøvd alt men virker helt umulig å få avslutta abonnementet… Får det ikke igjennom på nettsiden og abonnerer heller ikke igjennom apple.. Anonymkode: 1a204...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TooLate Skrevet 8. november #2 Del Skrevet 8. november Send de en e-post? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #3 Del Skrevet 8. november Hva mener du med at du ikke får det igjennom? Jeg avsluttet mitt abonnement nylig uten noe som helst problem. Anonymkode: dc686...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #4 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva mener du med at du ikke får det igjennom? Jeg avsluttet mitt abonnement nylig uten noe som helst problem. Anonymkode: dc686...ba4 Hvor fikk du opp «avslutt abonnement»? Anonymkode: 1a204...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #5 Del Skrevet 8. november TooLate skrev (10 minutter siden): Send de en e-post? Tror jeg må det… Anonymkode: 1a204...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #6 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvor fikk du opp «avslutt abonnement»? Anonymkode: 1a204...932 Jeg får det opp når jeg går på kontoen, og trykker på abonnement. Anonymkode: 5b470...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #7 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får det opp når jeg går på kontoen, og trykker på abonnement. Anonymkode: 5b470...6e4 Åååå, fysøren der ja. Takk! Anonymkode: 1a204...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. november #8 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har prøvd alt men virker helt umulig å få avslutta abonnementet… Får det ikke igjennom på nettsiden og abonnerer heller ikke igjennom apple.. Anonymkode: 1a204...932 Kundeservice... Tror de svarer hele døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå