Gå til innhold

Hjelp meg med å slutte med Temu!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er altså avhengig av dritten! Ja jeg vet at det er skadelig for miljøet, ikke bærekraftig og jeg vet selvsagt om arbeidernes grusomme forhold. Jeg vet alt dette og likevel fortsetter jeg å handle derfra! Jeg har handlet fra Temu 6 ganger det siste året. Holder meg alltid på akkurat 330 kr. Jeg skammer meg! Men problemet er at det har vært mye fint jeg har fått. Særlig kjoler. Men også annet smått. Men jeg vil slutte! Klarer det bare ikke!

Anonymkode: 30b19...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er altså avhengig av dritten! Ja jeg vet at det er skadelig for miljøet, ikke bærekraftig og jeg vet selvsagt om arbeidernes grusomme forhold. Jeg vet alt dette og likevel fortsetter jeg å handle derfra! Jeg har handlet fra Temu 6 ganger det siste året. Holder meg alltid på akkurat 330 kr. Jeg skammer meg! Men problemet er at det har vært mye fint jeg har fått. Særlig kjoler. Men også annet smått. Men jeg vil slutte! Klarer det bare ikke!

Hjelpe meg for noen problemer enkelte har i denne verden!

Anonymkode: 82082...0e0

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å slutte det.

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

6 ganger på et år er ikke mye da

Anonymkode: 3f85b...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

6 ganger på et år er ikke mye da

Anonymkode: 3f85b...1ff

Det er 6 ganger for mye, det!

Anonymkode: 1b28c...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...