AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Noen som vet om sånne «kit» funker? Sånn her for eksempel: https://avabeauty.no/products/lash-lift-kit?variant=43856719347979&gad_source=1&gbraid=0AAAAApON5PpvY4cKlLzkqeIdR_61J4vWS&gclid=Cj0KCQiAire5BhCNARIsAM53K1gsfBE5nRj-o_aRm5WvxLyQP363Uq19tTXMotvIwAXwsNgc2N6imsQaAl3KEALw_wcB alle salongene som driver med det mener selvsagt det er dritfarlig å gjøre det selv. Er det det? Noen med erfaring? Anonymkode: d984d...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har gjort det flere ganger, men ikke med det kittet. Det er skikkelig knotete, så beregn god tid, og ta et øye av gangen. Man kan risikere å kjøpe sett med sterke kjemikalier man ikke vil ha i nærheten av øyet, så hvis du skal kjøpe så bør du gjøre research og kjøpe noe som er kvalitet. Anonymkode: 448d7...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har gjort det flere ganger, men ikke med det kittet. Det er skikkelig knotete, så beregn god tid, og ta et øye av gangen. Man kan risikere å kjøpe sett med sterke kjemikalier man ikke vil ha i nærheten av øyet, så hvis du skal kjøpe så bør du gjøre research og kjøpe noe som er kvalitet. Anonymkode: 448d7...3c0 Ok. Hva har du brukt da? Anonymkode: d984d...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Og var du fornøyd med resultatet? ts Anonymkode: d984d...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg brukte iconsign for noen år siden, og føler at det er mildt og bra, men vippelimet er dårlig så du må kjøpe et annet ved siden av hvis du ikke har et bra fra før av. Nja i forhold til tid brukt og hvor knotete det er så synes jeg ikke det er verdt det, er en grunn for at jeg slutta med det 😅 Anonymkode: 448d7...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Søsteren min gjør det på meg med et sånt kit. Da bruker hun en time ca. Når hu gjør det på seg selv, bruker hun minst 3, man må jo ta 1 øye om gangen Anonymkode: d28be...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Jeg har gjort det på meg selv før, men det er så knotete at jeg sluttet med det. Følte ikke at det var farlig, men jeg syns det var vanskelig å få et pent resultat. Nå gjør jeg det hos hudpleier, er absolutt verdt pengene. Anonymkode: 3b032...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå