AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Når vi ligger sammen - og jeg ikke klarer å komme så hører jeg kommetaren «Kanskje vi skal unngå at du får orgasme slik at du blir et skjelvende nervevrak?» Jeg liksom «Haha» men jeg blir jo irritert over at han tar dette på den måten. Hva er humoren i dette liksom når jeg ligger der utilfredsstilt og han har fått orgasme ? Anonymkode: 970c6...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Spør ham? og fortell ham hvordan du føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hva er liksom morsomt med den kommentaren? Høres jo bare dumt ut. Anonymkode: 92ad0...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ta det opp ved frokostbordet. Han høres ut som en med litt korte antenner. Anonymkode: 47b02...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå