AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Skrevet 8. november 2024 Når vi ligger sammen - og jeg ikke klarer å komme så hører jeg kommetaren «Kanskje vi skal unngå at du får orgasme slik at du blir et skjelvende nervevrak?» Jeg liksom «Haha» men jeg blir jo irritert over at han tar dette på den måten. Hva er humoren i dette liksom når jeg ligger der utilfredsstilt og han har fått orgasme ? Anonymkode: 970c6...828 1
SlemUlv Skrevet 8. november 2024 #2 Skrevet 8. november 2024 Spør ham? og fortell ham hvordan du føler. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #3 Skrevet 8. november 2024 Hva er liksom morsomt med den kommentaren? Høres jo bare dumt ut. Anonymkode: 92ad0...07c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4 Skrevet 8. november 2024 Ta det opp ved frokostbordet. Han høres ut som en med litt korte antenner. Anonymkode: 47b02...dd0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #5 Skrevet 9. november 2024 Mange menn(esker) har dårlig humor og ikke lett å komme på noe smart å si under akten? Bare vær ærlig og si at du også vil ha orgasme. Det er ditt ansvar. Men dumt av han å ikke bidra til det, da det vil gå utover din lyst til å ha sex med ham. Det kan du evt hinte om? Anonymkode: a85d3...e40 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #6 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Når vi ligger sammen - og jeg ikke klarer å komme så hører jeg kommetaren «Kanskje vi skal unngå at du får orgasme slik at du blir et skjelvende nervevrak?» Jeg liksom «Haha» men jeg blir jo irritert over at han tar dette på den måten. Hva er humoren i dette liksom når jeg ligger der utilfredsstilt og han har fått orgasme ? Anonymkode: 970c6...828 Det er jo hans usikkerhet som snakker her. Svar han ærlig. Si det som det er ❤️ Anonymkode: 9ea29...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå