Gå til innhold

Misliker vogn sterkt

karilue

Anbefalte innlegg

Baby 4 mnd misliker altså vogn så heftig. Kan til nød bysses helt i søvn også legges ned for å sove 45 min i trillende vogn. Bytta nettopp til sittedel etter godkjenning av fysio på helsestasjon. Min eldste likte vel ikke vogn før han var 6-7 mnd men kunne trilles i søvn før dette. Det kan ikke denne babyen! Mye gråt, og pga mye luftplager fra før så vil jeg ikke hun skal få mer luft i den lille magen. Noen som har vært borti dette før? What to do…? Lei av å sitte inne eller stå som en galning å bysse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🙋‍♀️

Min baby liker heller ikke vogn (4mnd), trodde liksom det skulle gi seg etter 4 trimester. Har lest alt om det på lilleminis (der kan man få en uke gratis btw). Er mange gode tips der.

Nå øver vi den første duppen hver dag i vogna. 

Bruker bæresele for å komme oss rundt. Må forøvrig bysse som en gal for å få henne til å sove på dagtid. 

Anonymkode: 1492d...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min likte heller ikke vogn. Hjalp å bytte til sittedel, men fremdeles ikke så mye mer søvn, bare mindre misnøye. Ble mye bedre dager da jeg sluttet å jage søvnen med misfornøyd baby, og heller gå etter babyens behov. Det var råslitsomt med en baby som nesten ikke sov på dagtid! Men babyen ble mye mer fornøyd etter at det ble slutt på tvangssovingen :)

Anonymkode: 4bb1c...2e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresele eller bæresjal?

Anonymkode: a993a...cc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karilue skrev (11 minutter siden):

Baby 4 mnd misliker altså vogn så heftig. Kan til nød bysses helt i søvn også legges ned for å sove 45 min i trillende vogn. Bytta nettopp til sittedel etter godkjenning av fysio på helsestasjon. Min eldste likte vel ikke vogn før han var 6-7 mnd men kunne trilles i søvn før dette. Det kan ikke denne babyen! Mye gråt, og pga mye luftplager fra før så vil jeg ikke hun skal få mer luft i den lille magen. Noen som har vært borti dette før? What to do…? Lei av å sitte inne eller stå som en galning å bysse

Er det stillingen, altså liggende, som er problemet? Sjekket ørene hos lege, om det er trykk, betent eller veske gjør det vondt å legges ned.

Anonymkode: ebb28...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kiropraktor så det ikke er stillingen som skaper problemer. 

Anonymkode: e4b1a...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en på litt over to måneder som helst vil sitte fast på meg og sovner best til 17462264 knebøy🫠

Jeg kjøpte moonboon slyngevugge og det funka veldig bra, nå har jeg kjøpt motoren også. Hittils har det også fungert veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen ble bæresele 😅 etter ca 5 mnd kunne han mates i søvn og legges nedi, måtte være raskt på plass med smokk og bysse til han fant roen, gjerne med ei hånd på brystet. Han sov halvtimen sin(hadde sluttet å sove mer enn 30 min i bæresele også), og våkna hylende og ville opp igjen. 

Anonymkode: ff6cb...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktor og bæretøy. To av mine hatet vogn hele livet, en godtok det etter 1 års alder. Men bæretøy er gull!

Anonymkode: cabcc...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...